Zo lang mogelijk proberen om niet te testen voor NOD!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Dubbeltje, Aug 31, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jajo

Jajo Fanatiek lid

Aug 7, 2015
    3,462
    904
    113
    Ja wilde deze maand eigenlijk geen ovulatietesten doen en ff lekker alles op z'n beloop laten, maar moest gaan tempen en ze rade aan die testjes te doen ivm zaad inleveren. Vriend heeft verplicht 3 dagen onthouding en zou zonde zijn om een ronde proberen over te slaan. dus Naja toch maar weer aan de testjes en boringen eerst tempen. Strak 36.9 elke ochtend. Wat ga je voor training doen??

2. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Wauw wat goed dat alles onderzocht wordt en dat ze zoveel tegelijk onderzoeken! Ik hoop voor je dat alle uitslagen goed zullen zijn en het zo snel mogelijk raak mag zijn en blijven!

3. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

Jun 2, 2014
    6,008
    19
    38
    Loolaa
    Jammer van de pauze, maar je staat er zelf achter en dat is het belangrijkste! Als je het zelf geen probleem vindt! En misschien is het idd wel even goed. Lijkt me allemaal niet niks met die hormonen enz...
    Ik vind mijn cyclus wel lang ja. Super irritant. Scheel toch een week met het gemiddelde...Dus wachten duurt zo lang voor mijn gevoel...

HSG
    Ik heb begrepen dat je die ronde extra veel kans maakt toch zwanger te raken! Wisten jullie dat?

4. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

Apr 6, 2015
    1,770
    427
    83
    Ja, ik sta idd 100% achter de pauze. En ben er ook echt blij om. Ik vind het zo heerlijk om me weer mezelf te voelen. Die hormonen doen echt iets met je en dat is niet altijd even fijn.

Van die HSG en meer kans heb ik idd gehoord. Ik ben benieuwd Jajo, misschien gaat die vlieger voor jou ook wel op:).

De training die ik ga doen is Burn out preventie. Ik ben coach en help mensen met allerhande vraagstukken, waaronder ook burn out preventie. En ik ga me er tijdens de training nog meer in verdiepen. Het gekke is dat sinds ik in de MMM zit er ook meer mensen naar me toe komen met de vraag of ik ze op dat gebied wil begeleiden. En dat komt ook in die training naar voren dat ongewild kinderloosheid ook een risico is voor een burn out. Voor die tijd is er nooit iemand naar me toegekomen. Het is alsof mensen het ruiken.

5. Jajo

Jajo Fanatiek lid

Aug 7, 2015
    3,462
    904
    113
    Ja ik had idd ook gelezen dat je in de maanden daarna een grotere kans hebt op zwangerschap. Misschien wel omdat ze de eileiders ook doorspoelen en alles dan echt goed open is of zo?! Gaat idd hopelijk ook voor mij op. Eerst donderdag de eerste uitslagen maar afwachten.

Wat interessant Loolaa. En gek is dat he, ineens kom je het dan overal tegen.

6. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

Apr 6, 2015
    1,770
    427
    83
    Ja het is heel interessant wat ik doe. Ik heb ook de perfecte baan voor mezelf gecreëerd. Ik integreer ook bewegen in mijn coaching. Ik ga met menen naar buiten door te wandelen, hardlopen of bootcampen. Is echt heel leuk en effectief.

Morgen krijg je de uitslag. Spannend hoor.

7. Jajo

Jajo Fanatiek lid

Aug 7, 2015
    3,462
    904
    113
    Bewegen helpt sowieso goed bij psychische klachten of een burn-out! Klinkt erg leuk.

Ja toch wel spannend morgen, als het goed is word ik voor 3 uur gebeld. Gek idee dat de uitslagen nu al in de computer staan. Tempen ziet er nog gek uit, vooral omdat ik vrijdag ben begonnen en toen nachtdiensten had, dus die kloppen niet helemaal. Nog geen smiley gehad, maar verwacht hem morgen of overmorgen dan. Benieuwd of ik het dan ook aan m'n temp kan zien.... Toch ook weer spannend, omdat ik niet afgelopen cyclus, maar die daarvoor geen eisprong heb gehad. Hopelijk nu wel weer...

8. Jajo

Jajo Fanatiek lid

Aug 7, 2015
    3,462
    904
    113
    Nou net de gyn gesproken. Kweken negatief, sperma goed, lab uitslagen ook goed. Nu 22 oktober weer wen afspraak om die HSG te bespreken en hoe nu verder. Dus positief 😁

9. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

Apr 6, 2015
    1,770
    427
    83
    Fijn dat alles goed is. Toch altijd goed om te weten. Heb je inmiddels al een positieve OVU test gehad?

10. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

Apr 6, 2015
    1,770
    427
    83
    Goed om te weten dat alles goed is.

Heb je al een smiley gehad? Je zei dat je een paar twee cyclussen geleden geen eisprong hebt gehad. Hoop dat dat niet te vaak voor komt bij je.

11. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

Apr 6, 2015
    1,770
    427
    83
    Ik dacht dat het eerste berichtje niet was geplaatst. Nu twee keer hetzelfde bericht en dan iets anders verpakt:)

12. Jajo

Jajo Fanatiek lid

Aug 7, 2015
    3,462
    904
    113
    Vandaag een smiley geplast!! Dus dat was ook fijn haha nu heel benieuwd wat m'n temp doet de komende dagen.

13. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

Apr 6, 2015
    1,770
    427
    83
    Hé die Jajo, was een paar dagen weg. Lekker even de drukte ontsnapt. Nu weer terug.

Fijn dat je een smiley had. En wat heeft je temperatuur gedaan? Ben benieuwd.

14. Jajo

Jajo Fanatiek lid

Aug 7, 2015
    3,462
    904
    113
    Lekker ben je weg geweest? Hier ook ff weggeweest! Ja had een mooie stijging! Dus nu wel bewezen een eisprong, heel benieuwd wat m'n temp nu gaat doen, of ik ergens een dip zie of dat hij verder stijgt(stijgt nu 3 dagen) temp kaartje

Wanneer begin je aan je cursus?

15. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

Apr 6, 2015
    1,770
    427
    83
    Hé die Jajo, ben even een paar dagen onder de radar geweest. Heb gisteren en vandaag de training Burn Out Preventie gehad. Was een mooie en heftige training. Een groot stuk bestond ook uit rouwverwerking wat heel interessant is.

Hoe gaat het met jou? Heel fijn om te weten dat je een eisprong hebt gehad. En nu maar hopen dat hij hoog blijft en het liefst zou ik graag zien dat je een mooie stijging krijgt.

16. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

Jul 23, 2015
    1,312
    0
    36
    Hoi dames, hoe is het hier? Was een tijdje afwezig en heb niet alles kunnen lezen. Met mij gaat het goed, zie banner! ;)

17. Jajo

Jajo Fanatiek lid

Aug 7, 2015
    3,462
    904
    113
    @loolaa klinkt super intressant! Hoe lang duurt de cursus? Ja had gehoopt dat m'n temp ondertussen wel ging stijgen, maar er gebeurt erg weinig... Denk dus dat het niet raak is. Maar ja ff afwachten.

@aleeyah jeetje meid gefeliciteerd, de volgende ronde was het dus ineens raak!!

18. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

Jul 23, 2015
    1,312
    0
    36
    Jajo: Dankjewel! :D Ja idd! Had besloten om er wat minder mee bezig te zijn dus ook heel veel afleiding gezocht en niet op het forum gezeten. Gaf echt meer rust!
    Gelukkig met goed resultaat, hopelijk dit keer een plakbaby!

Jij mag binnenkort testen zo te zien? Spannend! Wat denk je zelf?

19. Jajo

Jajo Fanatiek lid

Aug 7, 2015
    3,462
    904
    113
    Nou super goed! Wanneer heb je je eerste echo?? En is het jullie 1e kleine?

Alle voorgaande rondes voelde ik wel dingen vanaf dpo 4-5. Zit nu op 8 en voel helemaal niks. Mijn temp blijft stabiel hoog, maar wil ook niet echt door stijgen. Dus denk dat het deze ronde weer niet raak is. Maar goed, we wachten nog even af. Kan nu al bijna testen met k2v5

20. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

Jul 23, 2015
    1,312
    0
    36
    Ja, het is voor ons idd de eerste! Ik ga maandag het ziekenhuis bellen voor de eerste echo. Ivm een vorige miskraam mag ik nu met 7 weken voor een vroege echo komen dus denk dat het rond 23 okt. zal zijn.
    Af en toe voel ik lichte krampjes en dan denk ik gelijk ohjeeee ik hoop dat alles goed gaat daar binnen!

Hmmm bij jou is het dus nog afwachten, ik hoop dat je toch verrast wordt met een positieve test straks! Ga je voor NOD testen of erna?

Share This Page