Indigo en vriend, Gelijk uit mijn werk de computer aan en kijken of jij je hier nu gemeld had. Gefeliciteerd; ik vind het zo super voor jullie! Ga er van genieten met zijn tweetjes (en samen met je zusje) en ik wens jullie een heel gelukkige, liefdevolle toekomst! Liefs Olga
Indigo en vriend, Van harte gefeliciteerd! Ik vind het helemaal super voor jullie! Geniet ervan meis. liefs Divi
waaaaaaaaaaaah Indigo, eindelijk! Van harte meis! Geniet er lekker van samen met je mannetje, ik hoop je gauw te volgen!
Hey indigo, Ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd... Geniet lekker samen met je hubbie van jullie zwangerschap... Het is jullie van harte gegund! Dikke kus meid en geniet er lekker van!
Van harte gefeliciteerd! Wat leuk dat je nu ook zowat gelijk oploopt met je zus! Kunnen jullie lekker samen klagen over kwaaltjes en wegzwijmelen met jullie gedachten. Zelf vond ik het in ieder geval erg leuk om met mijn zus tegelijk zwanger te zijn. Ik begreep dat je zus niet erg dichtbij woont, maar over de telefoon kun je ook een hoop kletsen! Dat wordt een torenhoge telefoonrekening! *lekker belangrijk* Geniet ze! (Misschien krijg je er ook wel twee! )
Van harte gefeliciteerd! Leuk joh samen met je zus zwanger zijn! Geniet vd roze wolk en hopelijk mag ik je snel volgen Liefs Mirre