Hoi mede-mama's (to be) Ik ben nu 9 weken zwanger én voel me zoo slecht.... Bij de eerste zwangerschap ben ik de hele zwangerschap misselijk en extreem vermoeid geweest maar ik had niet verwacht dat het bij de tweede keer weer precies hetzelfde zou zijn. Het lijkt zelf alsof het nu nog eerder slechter gaat. Ik ben super moe en ontzettend misselijk. Eten kan ik maar nauwelijks binnenhouden en ben een beetje verslaafd aan de coca-cola geraakt. Dit is daadwerkelijk het enige waardoor ik me even goed voel. Ik probeer max 2 glazen te drinken maar soms is t wat meer omdat het gewoon het enige is dat zorgt dat ik me even niet superslecht voel. Als ik daarna wat probeer te eten word ik weer kotsmisselijk.... Ik weet dat ze zeggen na 12 weken wordt t minder maar pff na mijn eerste zwangerschap geloof ik daar niet meer zo in.... Ik weet niet wat ik met dit berichtje wil bereiken, maar vind t fijn om het ff kwijt te kunnen......
misschien een kijkje nemen in t hg topic.. daar zitten meer meiden die zo misselijk zijn en continue moeten spugen. zal ff een linkje plaatsen voor je