Hoi, Ik ben nog niet weer zwanger maar omdat wij wel al over de meisjesnaam uit zijn mocht er nog een kindje komen maar het heel moeilijk vinden voor een jongensnaam, wil ik hier graag wat inspiratie opdoen. Wat ik mooi vind: -Jakob (maar is het niet helemaal) -Victor (te populair in België, wij wonen op de grens) -Cyriel -Andres (maar mijn vriendin heeft al een Andreas) -Imre (zit al in de vriendenkring) -Emil (zit al in de familie) Mijn man vind daarbij ook nog Abel mooi, en vroeger vonden we altijd Okke mooi maar we zijn daar een beetje van afgestapt. Stiekem vind ik ook nog Paco mooi, maar ik denk dat dat te exotisch is Kennen jullie behalve Emil nog jongensnamen met deze klinkers in deze volgorde, dus e in 1e lettergreep en i in de 2e? Alvast bedankt voor het meedenken.
Niet wat je zoekt, maar kwam heb tegen: Ebbe Daarnaast Edin Edric Eddis Eirik Elia-Elias- Elian, wel 3 lettergrepen maar vind ze wel mooi! Eli Emlyn Erick - Eriq Erim Esli Evin - Evyn Ewyn Hier staan er nog een paar die aan je wens Jongensnamen met een E | AlleBabynamen.nl