Dachten wij eruit te zijn, ga ik toch weer twijfelen... Wij verwachten een kleine meid en kunnen maar niet kiezen tussen 2 bovenstaande namen. De tweede naam zal Maria of Rika zijn, vernoemd naar de beide oma's. Ikzelf vind Lou leuker, maar mocht de tweede ooit een jongetje worden hebben wij de naam Lex in gedachten, geeft dit niet i.c.m. Lou een Jip&Janneke effect? Of overdrijf ik nu Jullie mening?
Persoonlijk vind ik Juul veeeeeeeeeel leuker! Ook wat moderner... Dan zou ik als doopnaam Maria kiezen, Juul Maria. Enne.. Juul & Lex is ook stoer! Succes met kiezen!
Lou & Lex vind ik niet zo mooi, als ik eerlijk mag zijn... Wel een beetje Jip en Janneke gehalte, sorry. Juul en Lex.. Heel leuk. Vind Juul ook een hele leuke naam!
Ik vind Juul ook leuker, maar zou mijn keuze niet laten afhangen van of je eventueel in de toekomst nog een zoon krijgt. Voor hetzelfde geld krijg je alleen maar meisjes, of wil je na de eerste nooooit meer en heb je je favoriete naam laten schieten.
Juul vind ik mooier. Kan er niks aan doen maar bij lou denk ik aan een zweterige behaarde man... Sorry
Ik vind ze allebei heel erg mooi en zou mn keuze nu n iet laten afhangen van een eventueel broertje voor jullie meid. Maar persoonlijk vind ik Juul net een tikkeltje specialer en leuker klinken.
Als je eerste keuze eigenlijk Lou is zou ik daar bij blijven. Want wat als er geen tweede komt of als jullie tegen die tijd Lex niet meer zo leuk vinden. Tenzij je zeker weet geen spijt te krijgen zou ik dus bij Lou blijven Al vind ik Juul ook erg leuk hoor, maar hoor je wel weer vrij veel (hier tenminste wel).
Ik vind eerlijk gezegd beiden eerder jongensnamen maar dat komt omdat ik dan aan Jules en Louis denk als origine. Mijn nicht heeft 2 zoontjes, Juul en Lowie