GRRR UWV

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door wendy1611, 23 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Zoals velen ben ik ook niet zo gecharmeerd van het UWV. Zo kreeg ik een tijd geleden het verzoek om gegevens aan te leveren, waaronder salarisspecificaties binnen een bepaalde referte periode. Omdat ik die specificaties alleen digitaal had heb ik gevraagd of ik ze kon mailen.

Reactie: "nee mevrouw daar zijn onze systemen nog niet aan toe". :( Even later sprak ik een ander persoon bij het UWV en volgens hem kon ik de specificaties gewoon naar zijn emailadres sturen. Heel fijn en ook gedaan.

Nu kreeg ik vorige week 5 brieven tegelijkertijd (Greenpeace zou ervan gaan stuiteren), op dezelfde dag gedateerd, zelfde onderwerp etc alleen andere bedragen en data erin. Blijkt ook dat ze mijn dagloon niet goed hebben bepaald, moet minstens het dubbele zijn. Voor mij geen probleem, ik krijg gewoon mijn salaris. Echter voor mijn werkgever wel zo lekker als ze een normale 'vergoeding'krijgen.

Moet ik weer een begleidend schrijven sturen voor herziening van het dagloon met weer alle salarisspecificaties erbij. GRRR die gegevens zijn toch gewoon in hun bezit! :evil:

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hier nog zo een die problemen heeft met uwv. eerst krijg ik 3 brieven binnen. in de een staat dat ze nog aan het overleggen zijn. 2e ik krijg 170 per week (nou da denk ik nie), 3e moet ik aanvullende gegevens opsturen zoals loonstroken etc. want anders kunne ze geen bedrag bepalen en ook omdat ik recht heb op een zwangerschapsuitkering. dit heb ik dus gedaan maar nog steeds niks gehoort. ik verwacht vrijdag wel weer een brief of 4 en dan kan ik uitzoeken wat nu wel klopt.

3. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Goh, die ervaringen heb ik helemaal niet met het UVW. Mijn werkgever heeft het geregeld en zal ook mijn salaris hebben doorgegeven (last minute, want ik ben met 24 weken bevallen) en ik hoefde zelf alleen maar de zwangerschapverklaring van de VK en het uittreksel van de burgerlijke stand op te sturen. Enige weekjes wachten en toegekend.

Deel Deze Pagina