Wij zijn erover aan het nadenken om onze dochter in te schrijven bij een casting/modellen bureau. Nou zo ik graag wat meer informatie van de ervaringsdeskundige hier willen. Welk bureau vindt jij goed, waarom? Welk bureau raad jij me echt af, waarom? Hoeveel opdrachten krijgt je kind(eren) per maand of tot nu toe? Hoe ver woon jij van het bureau? Moet je bij een opdracht ver reizen? Alvast bedankt dames!
Hier was nog niet zo lang geleden een heel uitgebreid topic over waarin al je vragen worden beantwoord. Ik zou even de zoekfunctie gebruiken.
Deze bedoel jij die is op slot mis kan die weer open: [ kent iemand een goede castingbureau voor kinderen? ‎
De hoeveelheid opdrachten ligt aan wat goor type kind ze zoeken, de opdracht, en hoeveel keus ze hebben.. Veel opdrachten zijn omgeving Amsterdam en je krijgt niet altijd reiskostenvergoeding dat ligt ook aan de opdrachtgever Onze zoon is bijna 7 maanden en heeft in het begin wel wat opdrachten gehad 4, en was voor nog eens 4 als optie uitgekozen maar konden wij niet.. Dat kwam ook omdat ze jiet veel kleine modelletjes hadden nu is hij iets groter enw wordt het wel minder maar ach af en toe is leuk
Ik heb er ook over na zitten denken. Mijn dochtertje is nu 5 maanden, maar dat is denk ik nog te jong om dat te doen... We hebben laatst een paar foto's van haar laten maken bij een fotografe en dat was erg leuk, al had ze na een paar foto's geen zin meer. Ik ben altijd bang dat je een verkeerd bureau treft. Ik ben dus ook wel benieuwd naar de reacties...
Dames heb dat topic gezien. Er staat van alles in dat topic, maar het is echt flink zoeken om de juiste informatie bij elkaar te vinden. Hij is inderdaad opslot, dus ik kan daar ook niks meer vragen. Vandaar dit nieuwe topic!
Onze zoon had zijn eerste opdracht bij 5 weken dus er is geen leeftijd aan.. Jonge baby s hebben ze niet zoveel en vanaf kindjes die drie maanden zijn zijn er steeds meer vandaar dat een jonge baby tot drie maanden misschien vaker wordt gevraagd dan een kindje van bijvoorbeeld 6 maanden omdat daar meer keus in is qua kindjes
Ik denk ook niet dat je naar leeftijd móet kijken maar hoe je kind is. Mijn oudste was als baby geschikt geweest maar als peuter niet ivm verlegenheid. Terwijl mijn jongste een huilbaby was dus totaal niet geschikt. Maar juist als peuter heel makkelijk en open. En of je een opdracht krijgt is afhankelijk wat ze zoeken en hoeveel aanbod / keuze hierin hebben. The kids is een bekend buro maar die heeft alleen recht.... andere buros hebben dit vaak niet. Wel krijg je via afwijzing
Sorry tel deed raar. Van the kids krijg je link met betrouwbare buro's. Dus dan kan je verder kijken. Kom maar op met je vragen. Zijn hier meerdere moeders met kindjes die opdrachten hebben gehad.
Mijn dochtertje is 5 maanden, maar ik dacht dat het vaak handiger was als ze al zelfstandig kunnen zitten?