6,5 maand en ziekjes...Tanden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Isa24, 25 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isa24

Isa24 Actief lid

2 sep 2008
    245
    1
    0
    Hallo dames,

Ik heb een vraagje voor de mensen die hiermee ervaring hebben:

Onze dochter is inmiddels 6,5 maand oud. Vorige week is ze erg verkouden geworden (wij hadden er helaas allemaal last van) en afgelopen zondagnacht heeft ze de hele nacht gekrijst (niet gehuild, echt gekrijst!). De dag erop had ze koorts en was ze niet lekker. Inmiddels gaat het een stukje beter, ze heeft geen koorts meer, maar weigert nu de fles te drinken. Fruit en groente en pap met een lepel gaan er uitstekend in. Echter huilt ze nog wel steeds elke keer als je haar weglegt in de box. Ze wil alleen maar op schoot zitten.

Nu hadden wij het vermoeden dat dit door evt. doorkomende tandjes zou kunnen komen. Maar er is in geen velden of wegen een tand te bekennen!

Nu kwam ik net van het CB waar ze nog even haar oortjes hebben nagekeken. Ze krabte elke keer aan haar oortjes. De arts zei dat ze geen oorontsteking had. Tevens is ze in 3 weken tijd maar 230 gr. aangekomen (nu weegt ze 7840 gr.).

Kan dit door haar tandjes komen of is ze gewoon ziek geweest?

Sorry voor het lange verhaal, maar ik ben heel benieuwd wat jullie mening hierover is.

Liefs Isa

Deel Deze Pagina