ik heb de kleine vorige week vrijdag voor het eerst duidelijk gevoelt, was een fantastisch gevoel. verder heb ik alleen nog maar wat gerommel en gekriebel daar binnen maar die 2 x dat ik me kleintje goed gevoelt heb waren fantastisch. kan niet wachten tot ik de kleine elke dag ga voelen
Ik vind het ook zo'n ontzettend gaaf gevoel. Ik geniet er ontzettend van en merk ook echt alle schopjes en bewegingkjes op. Af en toe merk ik dat ik gewoon alles afsluit en alleen mijn kindje aan het voelen ben! Het kindje beweegt nu ook echt elke dag en ook regelmatig op een dag. Wel meer als ik rustig op de bank of op bed lig. Echt helemaal super. Voel me daardoor ook op en top zwanger en zelfs al een beetje moeder! Liefs mowtom
Ik vind het zo grappig als ze beweegd en ik ben met een aantal mensen aan het praten ofzo. Dan lijkt het net of ik een geheimpje heb met die kleine want de anderen voelen het niet en praten gewoon door.. Ik heb tot nu toe niet vaak pijn als de baby beweegd, ik had het veeeel erger verwacht. Heel soms voel ik haar op mijn blaas en dat kan vervelend zijn. En als ze heel hoog ligt en haar kontje helemaal naar buiten duwt. Dat doet geen pijn maar is een akelig gevoel.. Maar ook grappig zo'n kont die uit je buik steekt
heerlijk kan niet anders zeggen. het is ook echt iets van ons tweetjes, ons dingetje en 's avonds kan papa ook meegenieten. bij ons is het anderhalve week geleden begonnen met wat plopjes. heel zacht en klein. totdatik eergisteren onder mijn hand ineens een aardige bonk voelde. toen wist ik het zeker dat is onze kleine hummel. gelijk manlief ook laten voelen en ja hoor, de kleine ging lekker tekeer zo goed dat zelfs papa de kleine nu ook al gevoeld heeft. echt een supergevoel wat van mij nog erger en vaker mag komen! laat hem maar lekker stuiteren die kleine!