Zucht. Normaal gesproken is googlen op de lyrics genoeg, maar vandaag dus niet. Ik hoorde gisteren in de Bristol een nummer op de radio, wat ik nu graag op wil zoeken. Ik heb géén idee wie de artiest was, en natuurlijk ook niet wat de titel was. De zanger zingt dat hij geen pak draagt, geen spierballen heeft om te showen, maar dat liefde daar ook niet om gaat, bladiebla. Als ik zoek op 'no suit no muscles love' krijg ik alleen maar website over hoe je je LOVE MUSCLE kunt trainen Iemand enig idee?
Haha nee, het lijkt er niet eens een beetje op, maar bedankt voor het meedenken! Misschien handig om te weten; Het is een jónge man!
Hmm...als ik het invoer in google krijg ik van Fish het nr No Dummy maar de tekst lijkt in de verre verte niet op wat jij schrijft dus kan me niet voorstellen.
Sie7e - Tengo Tu Love [English Remix feat. Taboo] (Video Single) - YouTube In het tweede couplet zingt hij daarover
Nee, echt geen flauw idee Ik ben maar heel even binnen geweest. Ik had eigenlijk moeten blijven staan om te blijven luisteren, maarja.. Niet gedaan dus..
lol geen idee waarom maar had dit nummer niet echt bij jouw verwacht... had echt beetje heftige muziek bij je verwacht hihihih
Haha, dat is het ook vaker hoor, maar ik luister tegenwoordig naar zo ontzettend veel soorten muziek. Ik ben zelfs naar een concert van Enrique Iglesias geweest.. Toen was m'n haar nog zwart in plaats van rood; stond ik daar. Zwart haar, piercings, zwarte kleding, zwarte eyeliner.. Ik weet niet naar wie het publiek meer heeft gestaard; Naar mij of naar Enrique
hahaha geweldig. kun je na gaan hoe erg mensen (en ik dus ook) naar buitenkant kijken en dus meteen denken oh ze kleed zich wat '' zwart '' dan zal ze vast ook wel alleen maar ''zwarte'' muziek luisteren.. ik luisterde altijd hippe top 40 muziek.. maar ben de laatste tijd wel beetje van de alternatieve muziek.. en dan niet echt harde harde maar dit bv mensen hebben dan soms ook wel eens iets van huh dit ben jij niet hihih Funky Tonight - JBT - Official Clip - YouTube
Haha, vroeger was ik wel zo hoor; Ik luisterde echt alléén maar naar zware metal, en als je mij op m'n 15e had verteld dat ik ooit naar iets anders zou luisteren, en zelfs naar een concert van Enrique Iglesias zou gaan, had ik je echt uitgelachen Nu ben ik als persoon compleet veranderd, ik ben niet meer zo 'ik-tegen-de-hele-wereld', en m'n muzieksmaak is ook behoorlijk veranderd (Ik vind rock en metal nog steeds heerlijk, die band waar ik heen ga in december weetjewel, met die VIP tickets? Dat is écht mijn muziek!), ik vind nu ook heel veel andere dingen leuk, en snap van sommige muziek echt niet hoe ik dat 'geschreeuw' ooit léúk heb kunnen vinden Alleen die zwarte kleding en dat streepje eyeliner zijn blijven hangen