Hij heeft namelijk als enige geen hap gegeten van deze prooi, heb echt onwijs op zitten letten, schakel even over naar zp, schakel terug, en daar zit hij, in het hoekje achterin... Bizar!!!
één van die kuikens is de laatste paar dagen zeer nieuwsgierig, zit ook veel op het rooster. Misschien zat hij vanmorgen ook weer op het rooster en dan aan de zijkant zodat je hem niet kon zien?
Voert hier alleen de moer trouwens? Bij de slechtvalkjes van beleefdelente werkt de vader ook keihard mee elk jaar.
Oh gelukkig, dan zat ie zeker buiten inderdaad! Ik schrok al! Ik zie nu ook dat hij er weer is, gelukkig maar! Dat is zeker die haantje de voorste, die zal ook wel als 1e uitvliegen tegen die tijd hihi Mama moet hem maar even instrueren dat je best buiten mag spelen, maar wel in het zicht moet blijven
Ik zie er weer maar twee. Net met voedertijd zaten alleen deze twee er. In eerste instantie gaf moeders beide stukjes vlees., maar op gegeven moment gaf ze er nog maar eentje iets. Die andere begon te protesteren en broer/zus beetje te duwen. Op dat moment kwam nr 3 binnen, duwde de andere 2 aan de kant en kreeg de rest van de prooi.
Ze zijn er alle drie dacht al even , maar gelukkig is er niks mis. Bij bleef de lente staat veel geschreven hoe het de beesten vergaat , Ooievaar cam is nu even dood . toren valk doet het wel [ ik wacht geduldig op eitjes die open gaan .] De valkjes op bleef de lente zijn jonger en slapen lekker , ze zijn nog wit.