Wat er ligt is inderdaad de prooi van gisteravond. Waar ze nu zitten weet ik ook niet, misschien buiten op het balkon genieten van het zonnetje Of ze hebben nu vliegles. edit..ik zie er nu 1 lopen op het balkon
Dat vind ik ook jammer, dat er buiten geen cam zit. Het uitvliegen kun je niet echt zien zo. Bij beleefdelente kan dat wel.
Is idd jammer dat je niet kunt zien als ze weg vliegen of op de rand zitten. Ik zie ze nu niet meer gok dat ze weg zijn nu. Ik zit nu te wachten op de toren valk bij beleef de lente tot de eitjes uit komen. Ze zijn erg onrustig duurt niet lang meer .
zit ook de torenvalk te kijken! ben benieuwd.. heb ook de huismus gevolgd, was ook zo leuk! daar komt misschien nog een tweede leg aan.. kan voorlopig dus nog wel vooruit!
Nest is niet leeg er is nu 1 aan het eten , de vraag is alleen heeft hij het zelf gehaald of de moeder .
Ow wat lief dat gepiep en er zijn al vier toren valkjes zie nog 2 ei die uit moeten komen . Ze worden gevoerd.
De toren valk kleintjes piepen als gekken ze krijgen een lekkere muis . De stream doet het hier ook weer , maar geen valken te zien .
Ah, ze zitten er weer alledrie gelukkig! Ik kan ze nog niet missen hoor . Ze zien er nu super schattig uit, ééntje ligt en twee zitten er achter een beetje om zich heen te kijken. Vraag me trouwens wel af hoe veilig zo'n ijzeren nest is tijdens een goede onweersbui . Hopelijk komen we er nooit achter.