Hij zit nu gelukkig weer rechtop maar hoe die daar is gekomen ik zou het niet weten. Misschien geprobeerd om te vliegen maar toch niet gelukt Ik schrok net echt even toen ik inlogde ik dacht echt aaaw neeee
Waar krijgen jullie die buitencam te zien bij de grote monsters? Ik zie nog steeds alleen maar de binnenste... *edit: al gevonden*
Bij het openen van de site kan je kiezen tussen buiten of binnencamera. Tenminste ik wel Wat kan je meeleven met zulke beestjes. Zit die ene nog op die (ok brede) richel, die anderen op het randje van hun balkon. Af en toe wat gefladder. Aargh.. Niet goed voor je hart
Nou ik had inderdaad niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden om naar te kijken. Nu kijk ik niet de hele dag maar zo af en toe dan log ik even in en kijk ik weer naar ze. Toen ik die ene daarnet zo hulpeloos was ik gelijk bedroefd. Hoop ook niet dat het bij gaat stormen vannacht
Pfff hier nog zo een die elke ochtend bij het opstaan ff checkt hoe het met ze gaat en iedere avond ook nog ff. Vind die ene die op het randje zit, maar eng doen, whaha. Dadelijk valt ie eraf. Heeft iemand ze al eens zien vliegen?? Lekker gezicht trouwens de overblijfselen van hun diner