Ow wat gaaf dat je de valken ook buiten kunt zien . En idd de toren valk heeft er nu 5 nu nog 1 te gaan . Kon filmpje terug kijken . De ooievaars zijn nu 5 week en worden ook groot . Geniet er volop van heerlijk .
kirst78: De link staat hier al ergens maar voor jouw nogmaals Beleef de Lente Hier kun je ook de toren valkjes en meerdere dieren zien .
strok webcam in toets kun je een boel vinden , ik ga ook even weer zoeken . Geniet er van en veel plezier met zoeken.
Ik denk dat ze nu wel heel snel zelf gaan jagen hoor. Anders worden het straks van die vogelequivalenten van 20+ ers die bij hun ouders in de kelder wonen en mama laten koken en wassen . Ik zie ze nu trouwens alledrie niet meer, niet binnen en niet buiten. Ben benieuwd, zouden ze zijn gaan vliegen?
Ik zie er nu eentje onder de buiten camera zitten, althans je ziet net een klein stukje van het koppie. EDIT: Terwijl dat ik bovenstaande verstuur komt mama ineens aan met eten en is het lunch tijd hahah
Er zijn nog altijd drie valken ze zijn buiten nu. De familie toren valk is compleet 6 kuikens zo schattig om te zien.