Mama is er nu niet Ukkies slapen leuk zeg ! en wat een goede webcam / beeldkwaliteit ! Bij volg de vos zijn de webcams een stuk slechter!
De boel weer schoon kunnen weer kijken . Ze krijgen idd veertjes erg mooi om te zien hoe ze groeien . Kan er erg van genieten de natuur is zo mooi he. De ooievaars worden ook groot .
Die ringen hebben ze twee dagen geleden gekregen @Marnat. Ik logde in en zag ineens geen kuikens meer ik dacht huuuuuh maar toen een kwartiertje later ongeveer kwamen ze terug met ringetjes Ze hebben net weer een duif van iemand opgegeten hahaha zie het pootje met het ringetje nog liggen in de bak
Ok ik heb ook een keer niet gekeken zal toen dan wel zijn. Ze eten nu ook weer een duif. De ooievaar s zijn een week oud vandaag , vind ze groot voor een week.
Ik zie er nog maar 1!! Zat net te kijken en eentje was al flink aan het klapperen met de vleugels, en al bijna het rooster op, ik dacht nog: ojee pas op! Kijk ik nu net, en ik zie er volgens mij nog maar 1tje zitten? EDIT: oh nu zie ik er 2...
Volgens mij zie ik er nu 3. 1 in de hoek aan de andere kant en 2 bovenop elkaar onder in beeld. Wat worden ze al groot!
Ik zie er nu nog maar 2, ze zijn nu toch nog te klein om al te vliegen? Is die man niet gewoon langs geweest om weer te wegen enzo? één van die kuikens kijkt ook telkens weer naar boven. EDIT: Volgens mij zit die derde zo docht tegen het raam aan dat je hem niet kan zien.
Wat leuk om te zien! Ben al de hele ochtend aan het kijken (om en om naar de valken en de ooievaars). Zo sneu toen een kleintje bij de ooievaars naar beneden viel