onze kleinde spruit beweegt best veel lekker zon voetje (ofzoiets) onder mn rib door maar ook hee vaak heeeel erg snel schop/schok tril bewegingen alsof ze er met 120km peruur vandoor gaat heel raar .mn buik zie je dan helemaal trillen en heen en weer gaan Het is geen hik Hebben julie tda ook weleens ik kan tniet herineren van mn andere twee vind teen beetje eng. We hebben hele uitgebreide echos gehad ivm afwijking familie aan hersenen (missen grote hersenen)was 1 babytje bij schoonfamilie) en dat kindje maaakte alleen hele gekke trilbewegingen zij mn smoeder.
Hier ook hoor, geen idee wat het is! Van het weekend vergeleek ik het zelfs met vuurwerk, voelt zo apart af en toe
het idd zo gek onze tweede zoon was veel rustiger de eerste was wel drukker maar dat is bijna 4 jaar terug dus weet dat niet meer wel dat hij mn rib perforeerde hihih.
Nou ik heb dat ook soms dat ik denk van wat is hij/zij aan het doen. Maar zo te lezen ben ik dus niet de enige.
hier ook hoor, heb net nog de 4/d echo gehad en alles zag er prima uit, maar bij de eerste was dit anders, was wel een meisje nu een jongen.