Vinden jullie dit zielig?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by saartje27, Feb 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Omdat onze zoon een behoorlijke spartel is, hebben we sinds een paar weken besloten om hem in de douche bak te badderen ipv in zijn eigen badje. Heb namelijk al een paar keer gehad dat hij bijna uit onze handen gleed tijdens het badderen in zijn badje omdat meneer dus super druk is.

We doen hem nu dus in de douche bak, hij ligt dan net met zijn achterhoofdje onder water. Hij kan lekker spelen met zijn badspeeltjes. We blijven er natuurlijk contstant bij staan hoor. We hadden er wat leuke foto's van gemaakt. Maar kreeg van iemand een reactie, dat die het erg zielig vind om je kindje zo in de douche bak te leggen. De ondergrond van de douche bak zou volgens die persoon hard zijn.

Ik had zo iets van...waar maak je je druk over, hij ligt hier veiliger als in zijn badje en hij vind het ook nog eens super leuk. Hij lacht volop en kan ook nog eens lekker spatteren met zijn armpjes en beentjes.

Wat vinden jullie, is dit zielig?

Groetjes

2. Jannes

Jannes VIP lid

Oct 6, 2006
    7,714
    1
    36
    Nee! Wij liggen toch ook in een bad... heeft toch zelfde ondergrond als douche. En zo te horen vind hij het leuk. Anders ging hij wel huilen hoor.... gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt.

3. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

nee hoor absoluut niet. Zeker niet als t zo veilger is!

Als ik even snel moet zijn dan zet ik t badzitje (dat ligding) in de douchebak, zeep haar in, spoel haar af en klaar.
    Denk trouwens dat dat zitje net zo hard is als de douchebak. En de manier waarom jij t doet is ook nog eens lekker warm, dus helemaal niet zielig!

4. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    volgens mij voelt de douchebak net zo hard aan als het badje. Ik vond bijv een box met 1 kleed ook zielig, maar het schijnt wel veiliger te zijn (pff, heb stiekem dus toch 2 kleden, maar redelijk dunne)

En als hij het niet fijn vindt zal hij het echt wel laten merken lijkt mij,

5. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Gelukkig denken jullie er het zelfde over als ik... :D

6. cam

cam Bekend lid

Dec 17, 2006
    572
    0
    0
    he hoi

Die van mij ligt ook in een laagje water in ons "grote mensen bad" :)
    Heerlijk, en dat vind zij zelf ook, kan ze lekker rondspetteren...alles beweegt aan haar zodat alles lekker zeiknat wordt, maar ik vind het praktisch hoor :)

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik vind het ook absoluut niet zielig! Juist een perfete oplossing!
    En inderdaad, als hij het niks had gevonden, had hij het wel op het brullen gezet ;) Lekker zo doorgaan meid! Ik wou dat ik die mogelijkheid had... :(

8. Tigger

Tigger Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    2,803
    0
    0
    Als ik alleen ben douche ik Emma ook in het grote bad. Gastenhanddoekje op de bodem tegen het glijden en speolen maar! :)

9. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,067
    3,861
    113
    Tja, dat denk ik ook, je hoort vanzelf wel als ze het er niet mee eens zijn.

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

Jul 26, 2006
    6,458
    1
    0
    Wij doen het ook zo. Jarissa vindt het geweldig!

11. Calimero

Calimero Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,901
    0
    0

:oops: ik had totdat ze begon te draaien zon zitzak van kr in de box gestopt!
    omdat ik het anders ook te hard vond :oops:
    zodra ze begon te draaien er wel itgehaald want anders wor dhet te gevaarlijk maar moetj eerlik bekennen dat ik nu nog een boxkleed erin heb liggen met daarover heen een dekentje :)
    wel een bedovertrek erover heen dat ze er nix afkan trekken lekker zacht niet dat ze veel in box zit hoor maar toch..

maar ik vind het ook niet zielig het is toh hetzelfde als badje?
    en hij vind het leuk vind het juist ook wel goed oplossing,
    het gaar toch ook om de veiligheid?
    maar heb je aleens zon lig ding geprobeer voor in bad..
    in de douchebak lijkt me voor jezelf misschien niet zo handig?/

12. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Zolang jijzelf en die kleine het leuk vinden moet je het gewoon doen hoor... Wij liggen zelf ook in bad dat is toch ook niet zielig dat is juist heeeeeeerlijk :D ... Nee ik vind het totaal niet zielig ....

13. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Nee hoor helemaal niet zielig! Goede oplossing juist!

14. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Gelukkig dat jullie het ook een goede oplossing vinden.

Bedankt meiden,

Groetjes

15. Niet meer actief

nope totaal niet zielig en inderdaad waar bemoeit die persoon zich mee!

ayman ligt al vanaf ongeveer 2 of 3 maanden oud in de douche bak en hij kan lekker spartelen met zijn beentjes en het water laat ik komen tot tegen zijn oortjes aan

16. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik vind het juist een heel goed idee.. :D Jelle begint een beetje uit zijn badje te groeien, en als ik hem op de badbeer leg moet ik zoveel water in het grote bad doen, dat ik langer bezig ben met vol laten lopen als met badderen.

Ga vanmiddag maar eens een stop kopem voor de douche bak en dan gaanwe dat vanavond eens proberen.. :D

17. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Voor ons was het dus ook de ideale oplossing. Onze zoon vind het helemaal geweldig. Hij kan lekker spartelen zonder dat hij uit je handen kan glippen.

Waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan hé.
    :D

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Niks zielig aan hoor! De kleine vind het toch geweldig!

19. unner

unner Bekend lid

Dec 17, 2006
    663
    0
    0
    juffrouw
    Zuid-Limburg
    Tuurlijk moet dat kunnen. Het zou pas zielig zijn als er iets mis zou gaan in zijn eigen badje. Vooral doorgaan als het goed gaat!

20. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Het is toch pas zielig als jij het zielig vindt? Ik vind het een slimme oplossing hoor!

Share This Page