Hey meiden, Ik ben toch wel erg benieuwd wanneer jullie heel veel lol hebben met jullie uk, kan ik me alvast gaan voorbereiden . Pasgeleden had ze ineens een groeispurtje gehad, dus ik probeer Sharon een rompertje aan te trekken maar ik kreeg alleen haar gezicht erdoor (dus niet haar achterhoofd), dus daar lag ze, het rompertje ging niet echt aan en de mouwen stonden rechtop op haar hoofdje, ze zag er uit als een roze teletubbie! Ik moest er zo hard om lachen en helemaal omdat zij lag te kijken alsof ze wilde zeggen: "Mama wat doe je nou gek?". Vandaag wilde ze voor het eerst mijn tong pakken, maar dat ging natuurlijk niet, dat was zo'n lief en grappig gezicht! Wat doet jullie kindje waardoor je vreselijk moet lachen? Groetjes, Fem
hele harde geluidjes maken om aandacht te trekken, dan lig ik echt in een deuk! Of als ie schatert! Heeft ie namelijk vorige week voor het eerst gedaan! Of hij zit in zijn wipper vreselijke scheten te laten, en dan kijkt ie naar me alsof hij wil zeggen: "i't wasn't me!" whahaa.. en ik vind het geweldig als hij weer iets nieuws kan of als hij weer wat geleerd heeft! en 1 van de mooiste momenten is dat ik 'sochtends wakker word van zijn geklets tegen zijn knuffeltje, en dan kom ik bij hem en dan geeft hij mij de grootste glimlach! Toen hij 'snachts nog voor een voeding kwam de eerste weken kon ik ook ontzettend genieten van die nacht momentjes! Wij, saampjes, met zn 2tjes alleen in de nacht wakke, drinkend uit mijn borst.. oh als ik daar nu nog aan denk! HEerlijk moment! En nog steeds vind ik het geweldig dat hij groeit op mijn borstvoeding! ohh kan nog ozveel mooie momentjes bedenken, en dat terwijl hij nog niet eens zo groot is!
Hahaha heerlijk is dat he, als je meer respons krijgt van je kleintje! Ik ben nu al helemaal blij dat Bryan wat gerichter begint te glimlachen, met veel geluk. Vooral snachts bij het voeden, wil er nog wel eens een elvislachje komen.
Hier ook van die "bedlachjes" ach...hij lacht bijna altijd wel eigenlijk.... Ik overdrijf echt niet als ik zeg dat ik van elk moment geniet. We hebben zo ontzettend lang op hem gewacht...hij is het dubbel en dwars waard!
Mee eens Elmo, ik heb wel niet veel op je gereageerd, maar wel meegeleefd vanaf de zijlijn . Ik bedoelde eigenlijk momenten waarop je helemaal in de lach schiet of helemaal dibbel ligt om je ukkie...
Ok hier komen de mijne: als ze lekker aan het eten is, dan bied ze je een hapje aan en houd haar handje naar je op, als je dan wilt happen stopt ze het snel zelf in haar mond. Ze ligt dan helemaal in een deuk en een ondeugend koppie dat ze dan heeft! Verder vind ik het heerlijk als ze bij me drinkt en weer eens een voet in m'n mond propt ofzo, dan krijg ik zo'n half lachje met pretoogjes waarna ze als een speer weer verder gaat met drinken. Kleine schurk Ook vinden wij het erg scahttig als ze voor een nachtvoeding komt, die geef ik altijd bij mij op bed en dan roept ze heel zachtjes naar haar vader: heeee, papa! Dan smelt je toch!
Wij liggen altijd helemaal dubbel als ze lacht. Sinds een week of anderhalf heeft ze het helemaal door en het is zo'n grappige lach, dr hele mondje staat wagenwijd open. Als ze 's ochtends wakker word en we halen dr uit bed begroet ze ons altijd met zo'n lach. Geweldig gewoon. Zie mijn album Debby
Ja, in ieder geval als je haar uit haar bedje haalt en ze ziet je en gaat lachen. Verder moet ze ook lachen als ze heel hard moet niezen met veel habffflubbbbblsssss geluid en dan moet ik ook lachen. Of als ze in de box of op het speelkleed ligt en zo naar je lacht. Rare geluiden maken vindt ze leuk, en met haar wat dansen en zingen ook. Ik geniet er veel van, ook van lekker knuffelen.
Mijn ukkie is 2 weekjes en we hebben nu al de grootste lol om hem Gisteravond waren mijn vriend en ik aan het AFWASSEN (vaatwasser stuk !) en ik zei echt zo van, jeetje we zijn nu echt zo'n gezinnetje! En toen begonnen we over hoe gek hij af en toe kan kijken, en z'n lachstuipjes... Stonden we hem na te doen! Hahaha! Echt zo gelachen.. En aangezien wij best prettig gestoord zijn samen, zei ik ook, die kleine hoort echt bij ons, hij is nu al zo grappig! Ik kan niet wachten totdat hij bewust gaat lachen en echt op ons gaat reageren ! Heerlijk! -x-x-x-
Ik moest wel erg lachen, en ook een traantje wepinken, toen Jelle van de week besloot zijn speentje met me te delen... Hij zat echt naar mijn mond te kijken, en voor ik het wist haalde hij zijn speen uit zijn mond, en *plop* zo bij mij erin! En triomfantelijk kijken hè!
Merel heeft een speeltje waar een fluitje in zit. Gisteren ineens blaast ze erop en komt er dus een fluitje uit... Ze keek me toch raar en verbaasd en gooide gelijk het speeltje op de grond. Heel lachwekkend die uitdrukking op haar gezicht. Ook ging ze ineens dansen op schoot van de week. We hebben niet zoveel de radio aan, maar toen deden we hem aan Ze keek de hele kamer rond om te zoeken waar het vandaan kwam en toen ineens begon ze met haar hele lijfje te schommelen.... Geweldig! En als ze op schoot zit te spelen dan steekt ze ook een speeltje in mijn mind. Zo lieffffff. En zo zijn er zoveel mooie momenten!
Het spelletje kiekeboe, daarbij moet ik harder lachen dan hem. Dat snoetje dat 'ie erbij trekt, en elke ochtend is het net of het spelletje voor het eerst gespeeld word. Zo grappig. En wat heel vertederend is als ik hem 's avonds voor het slapen gaan borstvoeding geef, dan gaat hij met zijn handje over mij gezicht net zolang totdat zijn duim bij mijn mond is. Ik mag dan zijn duim hebben, is dat nou niet lief? *smelt*
Blazen, maar met zijn lippen stijf op elkaar en veel spetters en geluid. En dat minuten achter elkaar. Gekke brabbelzinnetjes zeggen. Schaterlachen als papa hem in zijn nek blaast. Ik moet om zoveel dingen lachen. Zondag had hij een rood neusje, witte streepjes rond zijn ogen en een grote strik om. Papa en mama gingen carnaval vieren, maar dan moet meneer natuurlijk passend bij opa en oma verschijnen. Hij zag er zo koddig uit, en als hij begon te lachen was het een echte clown! Maar dat is ie 90% van de tijd, tenminste, dat vindt mama!
Kylian die moet in elk spiegelend oppervlakte wat hij tegen komt zichzelf even een kusje geven. De spiegel in huis, de deur van de oven, het raampje van de elektrische haard (deze 2 staan niet aan ), etalageramen, de spiegels onder bij de kassa (zodat de kassiere kan zien dat je niets meer in je kar hebt) je kunt het zo gek niet bedenken Groetjes Anita
Als Pete honger heeft, dan leggen we hem even in de box, zodat wij even de fles kunnen klaarmaken. Als je dan met zijn fles naar de box loopt en dan zijn spuugdoekje erbij pakt, dan gaat hij met zijn armen en benen zwaaien en trappelen van de opwinding. Echt geweldig om te zien, haha.
ja, het lachje 's ochtends en de poging om dan mama te zeggen is zo lief! mammammam en verder hebben we hier de grootste lol en schaterlachen als ik achter hem aan kruip om hem te pakken en met dreigende stem zeg: ik ga je pakken!
Ik had het pas met kyano toen ik zijn luier ging verschonen toen zag hij zijn pielemuis en zat er ff aan en toen begon hij zo hard te lachen dat ik zelf gewoon tranen in mijn ogen had van het lachen... En iedere avond ( dit weet hij ook ) zitten we ff lekker een uurtje met elkaar te knuffelen op de bank, hij zit dan heerlijk tegen me aan en dan zingen we liedjes ( hij maakt dan ook geluid, lijkt net of hij mee zingt ) Ieder moment met mijn ventje is speciaal
Een van de mooiste momenten vind ik als hij wakker wordt. Dan ligt ie te draaien en zich uit te rekken, net zijn moeder! Daar kunnen mijn man en ik echt minuten van genieten. Als we liedjes zingen lacht hij soms zo hard dat hij er de hik van krijgt, echt onbetaalbaar!
of even voor dat ik zelf ga slapen nog even gluren bij mijn mannetje, ligt hij prinsheerlijk met z'n armen omhoog *smelt* wat heb ik het toch goed voor elkaar