Moet het gewoon even kwijt..... dit maakt mijn dag nl altijd weer helemaal goed! Zojuist krijg ik weer een heel lief sms-je namens mn dochtertje. Op woensdag is ze nl altijd thuis bij papa. Mijn vriend is helemaal niet zo "klef-sms-erig" van "ik mis je zo" etc... maar hij stuurt dus meestal op woensdag wel een lief sms-je namens haar. net ook weer: "hallo mama, ik ben pas net wakker geworden. heb lekker uitgeslapen. Dikke kus Ikke" Gewoon zo'n simpel tekstje, maar het geeft me zo'n lekker warm gevoel van binnen. Laatst met die vele sneeuw: "Mam, kom je niet te laat thuis en doe je wel heeeeeeel erg voorzichtig, want het is glad en vies buiten, kusjes M." Maar ook van die berichtjes als dat ze zichzelf heerlijk had "ondergepoept" van hielen tot aan dr nek zo ongeveer en dat vooral papa dat errug fijn had gevonden (hij staat dan altijd te kokhalzen)
Hihi! Mijn man doet dat ook altijd Hij mms't ook vaak foto's van wat ze aan het doen zijn ; zo leuk!! Hij weet dat ik het helemaal vervelend vind te gaan werken als zij saampjes thuis zijn - veel te gezellig, ik wil er altijd bij blijven Maar idd kunnen zulke dingetjes je hele dag opfleuren! Geniet ervan
Schetig!!! Mijn man is wel van 't kleffe sms-jes sturen (en ik ook), dus daaraan geen gebrek... Wel ook 't voordeel van 'n grote meid in groep drie, met 'n hyve... Krijg je ineens berichtjes als 'ik vint je hil lief mama!' Dan krijg ik gewoon kriebeltjes van liefde!!! Heerlijk, om zo van te genieten!!!
Oh ja, dat zijn ook van die leuke manieren om mama te laten weten hoe lief ze wel niet is. Vooralsnog krijg ik alleen maar kleffe zoentjes en petsen op mn hoofd
Heerlijk!! Echt even genieten! Het is niet leuk als je iemand mist, maar zo is het egenlijk wel even leuk! Ik ben zo'n beetje 24/7 bij mn zoontje en man (ivm ons beroep), en het klinkt gek, maar soms mis ik het dat ik ze nooit even mis,omdat het dan des te leuker is om ze weer in je armen te sluiten!!
Hahaha ja zover is ze hier nog niet. Op haar manier aait ze me dan... maar het eindigt altijd in petsen. Doet ze helaas bij de honden ook
heerlijk meid! helemaal als je weet dat je man niet zo'n type is om zulke berichtjes te sturen. Helemaal fijn dat je dan op de hoogte blijft.
Ahh wat lief, snap dat je daar helemaal warm van loopt!! En zo maakt je mannetje het tenminste wel een beetje goed, dat hij zelf niet zo van de klef-sms is!!