Zo lief...!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Hopmarjanneke, 10 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Moet het gewoon even kwijt..... dit maakt mijn dag nl altijd weer helemaal goed!

Zojuist krijg ik weer een heel lief sms-je namens mn dochtertje. Op woensdag is ze nl altijd thuis bij papa. Mijn vriend is helemaal niet zo "klef-sms-erig" :D van "ik mis je zo" etc... maar hij stuurt dus meestal op woensdag wel een lief sms-je namens haar.

net ook weer: "hallo mama, ik ben pas net wakker geworden. heb lekker uitgeslapen. Dikke kus Ikke"

Gewoon zo'n simpel tekstje, maar het geeft me zo'n lekker warm gevoel van binnen.

Laatst met die vele sneeuw: "Mam, kom je niet te laat thuis en doe je wel heeeeeeel erg voorzichtig, want het is glad en vies buiten, kusjes M."
    Maar ook van die berichtjes als dat ze zichzelf heerlijk had "ondergepoept" van hielen tot aan dr nek zo ongeveer en dat vooral papa dat errug fijn had gevonden :) (hij staat dan altijd te kokhalzen)

2. Rammel

Rammel Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    Liefff!! :D Kan het me voorstellen dat je daar even helemaal warm van wordt.

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Hihi! Mijn man doet dat ook altijd :) Hij mms't ook vaak foto's van wat ze aan het doen zijn ; zo leuk!! Hij weet dat ik het helemaal vervelend vind te gaan werken als zij saampjes thuis zijn - veel te gezellig, ik wil er altijd bij blijven :)
    Maar idd kunnen zulke dingetjes je hele dag opfleuren! Geniet ervan ;)

4. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Schetig!!! :)
    Mijn man is wel van 't kleffe sms-jes sturen (en ik ook), dus daaraan geen gebrek...
    Wel ook 't voordeel van 'n grote meid in groep drie, met 'n hyve... Krijg je ineens berichtjes als 'ik vint je hil lief mama!'
    Dan krijg ik gewoon kriebeltjes van liefde!!!

Heerlijk, om zo van te genieten!!!

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Oh ja, dat zijn ook van die leuke manieren om mama te laten weten hoe lief ze wel niet is.
    Vooralsnog krijg ik alleen maar kleffe zoentjes en petsen op mn hoofd ;)

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Aaaahhwww dat is idd wel heel lief! :)

7. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wat lief! Ik ben nu toch wat minder chagrijnig :)

8. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Oo, mijn oudste gaf als baby ook hele liefdevolle kopstoten, vooral aan m'n moeder....:D

9. Love47

Love47 Actief lid

24 sep 2009
    422
    0
    0
    Heerlijk!!
    Echt even genieten!
    Het is niet leuk als je iemand mist, maar zo is het egenlijk wel even leuk!
    Ik ben zo'n beetje 24/7 bij mn zoontje en man (ivm ons beroep), en het klinkt gek, maar soms mis ik het dat ik ze nooit even mis,omdat het dan des te leuker is om ze weer in je armen te sluiten!!

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Hahaha ja zover is ze hier nog niet. Op haar manier aait ze me dan... maar het eindigt altijd in petsen. Doet ze helaas bij de honden ook :p

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

heerlijk meid! helemaal als je weet dat je man niet zo'n type is om zulke berichtjes te sturen. Helemaal fijn dat je dan op de hoogte blijft.

12. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Ahh wat lief, snap dat je daar helemaal warm van loopt!! En zo maakt je mannetje het tenminste wel een beetje goed, dat hij zelf niet zo van de klef-sms is!!

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Zit nu alweer op de klok te kijken.... nog anderhalf uur werken en dan vlug de auto in en naar huis. :D

Deel Deze Pagina