Knobbel op achterhoofdje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mistra, 15 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mistra

Mistra Actief lid

22 apr 2008
    165
    0
    16
    Zit ik net lekker onze boef over z'n bol te aaien, voel ik een gekke bobbel! Ik schrik natuurlijk meteen... Het voelt als een kleine knikker en ik kan 'm een beetje bewegen. Het knobbeltje zit op z'n achterhoofd. En bijna evenwijdig aan de andere kant zit ook een klein, volgens mij soortgelijk, bultje. Brrr...

Talg? Vet? Iets engs?

Heeft iemand dit ook eens 'aan de hand' gehad?
    Natuurlijk bel ik morgenochtend de dokter, maar toch...

2. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Damani heeft dat ook en mijn h.a. zei dat het waarschijnlijk kliertjes zijn, ze zitten er nog steeds.. Ben benieuwd waneer dat wegtrekt !

-X-

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Bij Sam had ik deze kliertjes ook gevonden. Toevallig kwam de huisarts hier op huisbezoek en toen heb ik hem laten voelen. En dat schijnen normale kliertjes te zijn.

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Louise heeft het ook en volgens ha en cb zijn het normale klieren en slinken ze als je kindje ouder wordt.

5. Mistra

Mistra Actief lid

22 apr 2008
    165
    0
    16
    Kijk, dit zijn nog eens fijne berichten om te lezen! =D>
    Erg bedankt.

6. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    bij mij zeiden ze op het CB dat als je ze kan bewegen het ws gewoon een talgbultje is..Rubin heeft er ook 2

7. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Mijn zoontje heeft ze ook, het zijn lymfeknopen. Die kunnen opgezet zijn..heeft met het immuunsysteem te maken, dat is dan bezig. Kan geen kwaad volgens de dokter maar wel even in de gaten houden dat ze niet groter worden.

8. Mistra

Mistra Actief lid

22 apr 2008
    165
    0
    16
    Jeetje, toch nog behoorlijk wat 'moeders van kindjes met bultjes' hier op het forum. Fijn om te weten dat het dus niet abnormaal is.
    Loop maandag wel even naar het inloopspreekuur op het CB... Maak me meteen niet meer druk. Heerlijk, zo'n forum.

Bedankt!

9. Mama van naomy

Mama van naomy Actief lid

24 mei 2008
    137
    0
    0
    jah ik had pcies het zelfde ik riep heel hard me man en zei ze heb 2 bulten zitten voel maar schrok me rot achteraf kleirtjes je voelt ze nu niet meer alleen als ze verkoude is haha

10. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Dit is zooooooooooo toevallig ik zit gisteren ook over kyano zijn bolletje te aaien en voelde precies het zelfde zoals jij het beschrijft, ik ga er ( voor mijn eigen gevoel ) wel ff mee langs de dokter...

11. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Zou toch naar de ha gaan. Gewoon voor je eigen gemoedsrust. ( hier waren het ook klieren)

12. Mistra

Mistra Actief lid

22 apr 2008
    165
    0
    16
    Ben gisteren naar de dokter geweest. Niet alleen voor die bulten, maar ook omdat meneer het sinds 6 uur 'sochtends op een schreeuwen zette en helemaal onder de uitslag zit. :rolleyes: Blijkt de zesde ziekte te zijn. En wat hoort daarbij? Juist; dikke opgezette klieren. De dokter voelde ze ook in z'n liezen. Als de bultjes op z'n achterhoofd volgende week niet minder/ weg zijn, moet ik terug komen.

Chantal, hoe was het bij jou?

13. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    Jelle heeft ook twee bultjes in zijn nek het zijn l kliertjes vertelde het c.b.

14. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik ben nog niet geweest, heb van de week pas een afspraak, dokter heeft het druk :rolleyes: ... denk zelf wel dat het gewoon een vetkliertje of wat dan ook is want hij geeft ook geen pijn ofzo aan als ik er aan zit ...

Deel Deze Pagina