Ja hoor ze heeft het door. Ze heeft eindelijk door hoe ze haar mammie gek kan maken en vooral geirriteerd. Nina zit op dit moment in een sprongetje..duidelijk. Ze slaapt sinds 2 dagen slechter in overdag, of slaapt gewoon niet overdag. Wat gaat madam dan doen..lekker trappen tegen dr bedspijlen aan. Het dreunt heerlijk door het hele huis en kan rustig een uur doorgaan. Ook als ze wakker is in de ochtend begint madam er heerlijk op los te trappen. Vorige week heb ik hier ook al en topic geopend over het stoten van haar hoofd tegen de bedspijlen in haar slaap (ook als ze niet slaapt). Ik begin die bedspijlen een beetje zat te worden! Ik denk dat ik maar een campingbedje tijdelijk neer ga zetten. Meer mama's met kindjes die uit wil breken?
Hier nog 1 en die slaapt al een poos in een campingbed... En dat maakt ook herrie! Het hele bed gaat soms me op en neer en dat bonkt dan ook op de vloer, tegen de muur, en soms zelfs tegen de verwarmingsbuis... Hele concerten! Ik hoop echt dat het zo overgaat want idd, ik word er zelf een beetje vervelend van... Zo'n irritant geluid!
@Amber70 Nina heeft een slaapzak en trappelt er inderdaad lekker doorheen. Vanaf dag 1 is ze al een echt stampertje, op de commode, op de grond etc en het liefst met blote voetjes. Af en toe denk ik echt wat moet dat pijn doen maar ze trappelt gerust nog 3x harder. Ze was een stuitligging (met dr benen in langs dr hoofd) en heeft ook heel lang krap gelegen door weinig vruchtwater... dus ga er vanuit dat madam nog iedere dag geniet van haar vrijheid! haha!
Bij ons is een campingbed ook geen oplossing want dan gaat hij met zijn nagels tegen dat stofje scheuren! Vind hij erg leuk. Ik niet dus :x Heel irritant. Bovendien als je gewone matras in legt dan is de campingbed minder hoog. En in ons geval sinds hij kan staan(1,5 week)vind ik het wat gevaarlijker. En ja die spijlen. Ook hele tijd tegenaan trappelen vooral overdag wanner hij niet wil slapen.Sinds hij dus kan staan, valt ie ook weleens tegen die spijlen aan! Of gaat ie aan bijten! Ik laat hem in ieder geval gewoon trappelen!
ja, hier ook 1. hij schopt met zijn voetjes tegen het uiteinde van het bed, krabt aan de gordel in de auto en stampt met de hak van zijn voetjes op de grond. soms vraag ik me wel eens af of het geen pijn doet, maar het zal wel mee vallen denk
haha, moest een beetje lachen om de titel. Ymke pakt haar speen uit haar mond en gaat dan tussen 2 spijlen tikken. Of met haar vingers langs de spijlen, beetje piano effect. Misschien moeten ze eens samen in bed, ben benieuwd hoe dat gaat klinken
Hoe herkenbaar! Hier is het sinds 2 weken geleden ook een feest! Hoeveel energie kan je nog hebben als je eigenlijk heeeel moe bent? Nou genoeg nog om even heel je bed door te gaan, lekker trappen tegen de spijlen, hoeslakentje onderzoeken, slaapzak in de mond en vooral heeeel hard kraaien, kletsen en stampen! Maar die van mij is nog maar 6mnd dus als ik dat zo lees wordt dat dus nog wel wat straks!
Daan rammelt heel hard aan de spijlen van zijn bed als hij aandacht wil. Of soms gaat hij staan en laat hij zich daarna vallen, dus dan horen wij beneden telkens een bonk. Ja, onze kindjes roeren zich wel. Groetjes, Wendy
Ook hier klinkt het soms alsof hij zo door de vloer/het plafond naar beneden komt! Wat een gebonk. Dan ligt hij wel mooi op het fornuis als dat zou gebeuren! Gelukkig trappelt Jelte alleen en maakt hij niet echt herrie verder.