Zo lukt het nooit..

Discussion in 'Zwanger worden' started by Deurstopper, May 5, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Orchid24

Orchid24 VIP lid

Nov 19, 2018
    16,402
    13,232
    113
    Female
    Ja dat bedoel ik! Hmm wel vreemd dat hij met 2x in de maand nog steeds niet klaarkomt.. Dan is er al onthouding zat. Dan zou ik toch als ik hem was wel opgeven moment hulp gaan zoeken.. Dan is er wellicht meer aan de hand lichamelijk of psychisch.. Lastig zeg.. heel veel sterkte!

2. Anna91

Anna91 Actief lid

May 14, 2015
    183
    150
    43
    Jeetje wat ontzettend vervelend voor jou/jullie zo! Wat ik me afvraag: hij zegt wel heel graag kinderen te willen, maar Begrijpt denk ik ook wel dat dat op deze manier niet een grote kans heeft. Hoe denkt hij er zelf over? Wacht hij tot t ‘gewoon’ wel lukt? Je onzekerheden/angsten onder ogen komen is doodeng, maar niks doen lijkt me ook geen optie :(.
    Zo jammer als mensen dit soort dingen zien als falen.. en zo onnodig! KaN jij er wat aan doen dat je lijf niet meewerkt. (Kon iedereen maar even zo’n dosis nuchter denken van me overnemen ;) ). Wij hebben een soortgelijke periode meegemaakt, maar totaal anders in de zin dat er geen kinderwens was op dat moment en het te herleiden was aan ziekte van mijn man. Doet er ook niet toe, maar blijven praten en vooral blijven knuffelen / zoenen, elkaar met die intimiteit proberen niet kwijt te raken. Dat heeft ons enorm geholpen in onze relatie. Heel veel sterkte !

Orchid24 likes this.
  3. lorienmama

Feb 26, 2020
    87
    65
    18
    Female
    Vlaanderen
    Ik voeg toch maar even toe dat ik er het beste voorbeeld van ben dat je met 1x in de maand prima kunt zwanger raken. Ik heb zelf ook vaginisme en mijn man heeft een wat minder actief libido (hij doet het ook niet met zichzelf trouwens) en wij komen ook maar aan 2x per maand. Klaarkomen is dan voor hem wel geen probleem. Als we het vaker doen soms wel. Dus het is zoals Orchid schreef: niet alle mannen zijn seksbeesten die op elk moment van de dag klaarstaan :p Het heeft ook te maken met de 'druk' binnenin zeg maar. Als er een voorraad klaar staat omdat het al een tijdje geleden is, raken mannen sneller opgewonden dan dat er net een zaadlozing is geweest.

4. liesjeverliefd

Mar 27, 2017
    56
    28
    18
    Ik heb hier al goeie tips gelezen waar ik me alleen maar kan bij aansluiten. Teveel seks is voor sommige mannen gewoon niet haalbaar, ongeacht of je nu in je vruchtbare periode zit of niet. Bij ons hebben we er een goed gesprek over gehad. Onthouding en niet masturberen zijn de beste tips die ik je kan meegeven. Mijn partner weet ook precies wanneer het gaat lukken of niet, op de een of andere manier voelen mannen dat of hun voorraad is bijgewerkt denk ik. En als hij dat voelt, lukt het bijna altijd.

5. Deurstopper

Deurstopper Actief lid

Nov 17, 2019
    214
    257
    63
    Die van mij heeft nu de instelling van we zijn pas net bezig, gerekend vanaf de vroege miskraam.
    En hij vind zelfinseminatie en dergelijke dus niet nodig nog. Als ik er over begin is dat direct een nee.

Ik hoop de volgende ronde gewoon weer eens een kans te hebben. Met hopelijk een goed einde.

6. 7Missme1987

7Missme1987 Bekend lid

Jan 13, 2020
    776
    607
    93
    Female
    Mijn partner heeft soms ook gehad dat het niet goed lukte. Wat bij ons dan wel hielp was er over praten en proberen het gevoel van druk weg te halen. Extra lang voorspel, masseren en ontspannen daarna gebeurde het vaak alsnog.

Share This Page