Hallo allemaal! Heb vandaag alle medicatie doorheen het hele huis verzameld en 'onze apotheek' opgeruimd . Ben nu op zoek naar één vaste plaats in huis. Ik denk aan een kastje (kleine opbergruimte boven de koelkast) in de keuken. Waar bewaren jullie je medicatie?
bij een keukenkastje in gepropt ....en als ik een helder moment heb ruim ik het op en gaat het naar boven daar heb ik een grote plastic doos waar alles gesorteerd ligt ..tenzij ik link spul in huis heb en over heb ,.....die breng ik terug naar apotheek
in de keuken op de bovenste plank van een hoog keukenkastje. zo kan ze er nog nie bij al zou ze op het aanrecht gaan staan (mevrouw kan nog niet eens gewoon staan )want ik zelf kan er rnet bij als ik op me tenen sta. hier staat trouwens ook de verbanddoos
houden jullie er wel rekening mee dat sommige vitamines en medicijnen niet in een badkamer mogen. liever droog, donker en koel bewaren en de badkamer word vaak te vochtig.
Hier ook lekker alles 'overzichtelijk' in een keukenla gepropt Mijn foliumzuur en vitamine tabletjes staan op de vensterbank in de keuken. Ik moet ze zien staan, anders vergeet ik ze in te nemen
Overal en nergens in de slaapkamer. 2 laatjes en een mandje. We hebben nog al behoorlijk wat medicijnen liggen en de dozen die ik krijg zijn zo achterlijk groot dat ze niet in een laatje passen. Als er kids zijn komt er wel een apart medicijn kastje die hoog hangt.
Kastje in slaapkamer (hangt hoog) en voor de nacht in het nachtkastje naast het bed. Heb astma, is wel handig dat ik bij een dreigende aanval niet eerst uit bed moet om kastje op te zoeken.
Overal in huis, de keuken, voorraadkast, badkamer, slaapkamer. Misschien wel eens een idee om alles te verzamelen en alleen in de keuken en badkamer te bewaren!