zo mensen, overmorgen vergaat de wereld....

Discussie in 'De lounge' gestart door zilvervosje, 19 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Zo jij hebt ff geluk!! lekker vooruitzicht!:D:D

2. Magda

Magda Bekend lid

29 mei 2012
    524
    28
    28
    Wij gaan lekker naar de gyn onze kleine meid bewonderen. Smiddags nog eens poging maken om een winterjas te vinden waar mijn buik en vooral borsten wel in passen, nog laatste dingetjes kopen en suprise maken. Jeetje wij hebben al weken geen sex omdat het zo raar voelt voor ons allebei met de kleine meid in de buik,maar misschien ga ik mijn vent eens morgen toch verkrachten haha

3. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    wachten op zaterdag denk ik .. dan is al die ophef weer weggie ... en verder gewoon wat ik altijd op vrijdag doe ^^ poetsen.

4. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    haha het eindigt toch pas idd om 21:00 uur?
    dus ja, waarschijnlijk zitten wij hier dan gewoon voor de buis, of achter zp! :D

5. prettymum

prettymum Niet meer actief

Ik moet werken, zoon naar de creche en manlief is naar de kapper geweest en zet nu een kledingkast in elkaar.

Mocht de wereld vergaan dan zit in elk geval zijn haar goed!

6. tuc

tuc Niet meer actief

lol

7. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ja get, ik moet gewoon werken hoor. En 's avonds om 21:00 uur zit ik vast hier op ZP te koekeloeren of tv te kijken ofzo :D

8. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Ik mag fijn potjes vullen voor een ontlastingsonderzoek, leuke laatste actie hahaha

Nee, ik geloof er niks van dat de wereld vergaat, zaterdag lachen we er met zijn allen om.
    Tenminste, diegenen die niet zo gek zijn gemaakt (of zichzelf zo gek hebben gemaakt) dat ze er zelf een einde aan hebben gemaakt.
    Dat is iets wat ik dan weer totaal niet begrijp; mensen die (massaal) zelfmoord plegen omdat ze bang zijn dood te gaan door natuurgeweld.
    Als je bang bent om dood te gaan, waarom er dan zélf een einde aan maken?

Enniewee... we zullen zien of er ook maar íets veranderd, wij gaan in ieder geval het begin van de kerstvakantie vieren door lekker niets te doen en de hele dag serious request te kijken :)

9. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Het tijdsverschil met het leefgebied van de Maya's is 7 tot 9 uur. Dus we moeten wachten tot zaterdagochtend 5.00 uur. Denk dat ik ga stappen ofzo, wil wel een leuk einde hebben.

10. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Waarschijnlijk net als elke dag weer van mn mooie meisje genieten met serious request op de tv. Als de wereld dan toch vergaat heeft poetsen ook geen nut, dus dat slaan we gewoon een dagje over:p

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    zeg tegen me vriend, misschien hebben we wel een paar dagen geen energie. de ruimte gaat ons verhuizen. :) zal vast de kerncentrale plat leggen

zijn reactie, schiet me dan maar dood. zonder tv en playstation geen leven :). dus van hem mag het dan gewoon vergaan.

las net een stukje op internet
    volgens de maya gaan we 72 uur geen zon zien, komen in een andere dementie, moeten op een andere manier leren leven.in die 72 uur hebben we aardbevingen en tornados etc. waar het nu warm is wordt het koud en waar het koud is kan het warm worden, sommige delen worden droog en andere lopen onder water. we gaan respect krijgen voor de aarde, het leven en de natuur. we zullen op andere manieren moeten gaan zoeken naar voedsel. als dit op de goede manier gebeurd is er niks aan de hand. de sterken zullen overwinnen. echter bij oorlog om voedsel, en plunderingen zullen er doden vallen die op den duur niet meer begraven kunnen worden, er breken ziektes uit waaran mensen overleiden . geld is niks meer waard en we moeten andere middelen gaan zoeken. als we allemaal samenwerken zullen we het in de nieuwe dementie overwinnen. waarschijnlijk vergaat de wereld niet maar zal de mens zelf de wereld uitroeien

ik moet zeggen geloof er niks van maar nu het naderd denk ik wel, zou ik toch voor de zekerheid de kelder leegruimen om ons daar op te sluiten, zal ik toch voor de zekerheid extra voedsel op slaan, zorgen voor kaarsjes en baterijen in de zaklamp etc. een overlevingsdoos in de kelder en een in de badkamer haha. vriend ziet me al zitten als hij thuis komt uit de avond haha. helemaal verstopt met 2 kinderen achter in de kelder haha omdat perongeluk mijn stoppen zijn gesprongen :
    moet wel opschieten met plek maken, zit vol met rotzooi haha

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    het is tussen de 21 en 23 :D alleen hebben ze er de 21ste van gemaakt voor het gemak

13. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Mooi. Kunnen we het ons tenminste niet meer herinneren!

;)

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Me erop aan het verheugen dat morgen alle gezondheidsproblemen van ons dochtertje opgelost zijn ;)

@was-het-maar-waar :(

@Katalaya: LOL

15. liesje88

liesje88 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.148
    0
    0
    Drenhte
    Morgen vrij, dus maar huisje poetsen.. kunnen we in ieder geval n schoon nieuw begin maken hihi

16. Mirella80

Mirella80 Bekend lid

Ja lekker is dat dan, pfff dus we mogen 2 dagen in spanning gaan zitten of het wel of niet gebeurt?

Nou ja als het morgen gebeurt ben ik lekker de hele dag vrij, en als het een van de andere dagen gebeurt ben ik aan het werk

17. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

6 nov 2010
    10.813
    0
    36
    Noord-brabant
    jaaaa is het ineens tussen 21 en 23.
    sjongejonge nog langer in spanning

18. A2CA

A2CA Niet meer actief

Denk dat ik met mijn dochter naar de mc donalds ga, heeft ze tenminste 1x in haar leventje junkfood gehad

19. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Van welke site heb je dat?

Er zijn veel sites die ik echt niet serieus kan nemen namelijk. Dus ben benieuwd :)

20. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    werd me gevraagt wat ik bedoel met zware energie, ja hoe leg je dat nou uit.
    kan niet goed aarden, voel me niet fijn, niks lijkt vanzelf te gaan, mensen reageren kattig naar elkaar. eh ja...... pff ik denk dat de hoogsensitievere mensen hier me wel snappen.
    maar tis moeilijk uit te leggen.

Deel Deze Pagina