21-12 mexicaanse (maya) tijd he, daar is het nu 20 dec. 13.35. Op hun tijd is het voorspeld... Dus pas over 10.30 uur vergaat de wereld zo ongeveer haha.
Haha geeft niet, ik zou lekker laat naar bed gaan zodat we nog lekker slapen als morgen vanaf ongeveer 06.40 Nederlandse tijd de wereld vergaat.
Nou eerst ff morgen ochtend op controle in het ziekenhuis voor me spatader die verwijdert is 6 weken terug. In de middag lekker relaxen en morgen avond bowlen en steengrillen met schoonfamilie ivm zoveel jarig huwelijk van hun dus hoop wel dat ik strike gooi om 21.00....heb me kind en vriendlief bij me dus ik zie het wel
Ik ben het trouwens ook eens met mukkie11, ik denk dat we een nieuw bewustzijn gaan meekrijgen, liever en meer bewust van ons zelf en van alles om ons heen. ik zie het niet als iets negatiefs. en dat de cyclus ophoud op 21-12 betekend niks, Ja dat er weer een nieuwe cyclus begint
Maar als het bij hun 21-12 en 21.00 is, is het bij ons toch al 22-12 aangezien het daar 7 tot 9 uur vroeger is? Of ben ik nu in de war?
De dag des oordeels is aangebroken, dus voor de zekerheid wil ik iedereen een gezellige laatste dag toewensen.