Weet e wat ik me net zit te bedenken? Wie weet doen ze dit welkom de economie even een boost te even. Mensen die er heilig in geloven slaan vanalles in om zichzelf te kunnen beschermen (denk aan doomsday preppers) en zal me niks verbazen als er mensen zijn die nog even hun geld uitgeven voor het niet kan.
Ik vond het juist voor de economie niet slim, al die mensen die geen kerstinkopen gaan doen, want tja kerst komt er niet meer
Kerstinkopen niet, al zouden ze dat vast maandag nog wel gaan doen als ze erachter komen dat we er nog zijn. Maar mensen die hun geld er nog even doorheen jagen, anders is het ook zo zonde, die zitten er vast wel Bij. En de kerstinkopen moeten dan natuurlijk dubbel want je moet wel een grote maaltijd op tafel zetten, we zijn er immers nog Maar goed het was een idee dat in mijn hoofd plompte. De media heeft er genoeg aan anders houden ze dit niet warm. Levert vast ook genoeg geld op.
Ach denk maar zo als we gaan dan gaan we wel in stijl hoor met die sneeuw die er valt op t moment hahah!
Voor zover je het Noorden van Nederland een andere wereld kunt noemen... Hier sneeuwt het inderdaad, wel van die vieze natte sneeuw trouwens. Blegh!
Precies, het hoge noorden is al een andere wereld haha, het begint hier en langzaam gaat heel nederland veranderen
Yep, hier ook sneeuw. Ik zal even kijken of buiten er verder alles nog hetzelfde uitziet.......ja ! Ik leef nog steeds in dezelfde wereld
Pff zelfs jeugdjournaal zegt net, welkom bij de laatste aflevering van 2012.....Lekker slim om zoiets bij kinderen te zeggen. Me dochtertje vraagt net waarom de wereld weggaat? Ja leg dat even uit aan een 4jarige!
Check! Ben er ook nog. Nou ja, dan ga ik maar de koffers pakken voor een weekendje Landal. Kan dus toch doorgaan dan....
Ja serieus mijn meisje kijkt vrijdagochtend altijd na zappelin. Tussendoor komt dan het jeugdjournaal. En daar vertelden ze ineens doodleuk dat het de laatste dag van 2012 is omdat de wereld vergaat. Vind dat niet normaal, maar goed heb me meisje maar verteld dat die man een grapje maakt....Ja wat moet je anders aan een 4jarig meisje vertellen......