pff....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door FairyLaughs, 11 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik wordt echt standaard iedere dag wakker tussen kwart voor 6 en kwart over 6 !!

in het begin van de zwangerschap kon ik na een plasje gewoon weer gaan slapen, maar sinds een week of 2 ben ik gewoon klaarwakker smorgens...

ik vind dit erg lastig omdat ik ook nog een dochtertje heb.. en ik smiddags echt Doodmoe ben, dat ik bijna geen fut meer heb om leuke dingen met haar te doen.. ...

ik doe als ze naar bed gaat smiddags, ook nog een middagdutje van een uur.. maar dat helpt echt helemaal niets, als ik wakker wordt dan ben ik nog net zo futloos als van te voren !!...

is hier iets aan te doen???? (ik denk van niet.. maar vragen kan altijd he ;) )

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Onze dochter wordt zelf altijd rond 6 uur/kwart over 6 wakker.
    Ik ben zelf s'middags ook regelmatig moe.
    Maar inderdaad als je zelf een dutje gaat doen wordt je vaak nog vermoeider wakker...dus dat doe ik nu maar niet meer.

3. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Heb ik ook inderdaad. Ik heb geen vast tijdstip dat ik wakker wordt, maar als ik 's nachts wakker wordt (en dat is praktisch elke dag), kom ik niet meer in slaap en lig gerust 1,5 uur wakker. Heel frustrerend want ik werk ook gewoon. Gelukkig werk ik 4 dagen en ben ik op woensdag vrij zodat ik kan bijkomen en heb ik nog geen kinderen. Aan het einde van de week ben ik helemaal kapot en heb ik het weekend nodig om bij te komen. Ik heb helaas de oplossing nog niet gevonden! :(

4. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Ooo herkenbaar!! De wekker van mijn vriend gaat 's ochtends om 5:45 en daardoor wordt ook mijn zoon wakker (die sowieso een vroeg vogeltje is). Tja, en probeer als hoogzwangere dan nog maar eens door te slapen...
    Resultaat is dat ik rond het middaguur al helemaal op ben en geen puf meer heb om nog iets te doen. Voel me dan best schuldig tegenover mijn zoontje, omdat hij alleen maar met z'n duplo speelt en tv kijkt....
    Wat ik nu vaak doe is het volgende: hij mag 2 speelgoedjes uitzoeken en dan neem ik hem mee naar boven. Ik ga dan op bed liggen en probeer wat te slapen, terwijl mijn zoontje op ons bed speelt. Als ik geluk heb dan gaat hij op een gegeven moment naast me liggen en valt ook in slaap. Maarja, hij is ruim 3,5 jaar, dus soms lukt het ook niet, maar dan heb ik in ieder geval even kunnen dutten.

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Is inderdaad erg vervelend.
    Ik wordt elke nacht rond 4 uur wakker en kan dan niet meer slapen. Helaas kan ik overdag niet rusten omdat ik nog volop werk... Wou maar dat ik iets wist wat je ertegen kan doen...

Sterkte!

6. brechje

brechje Actief lid

21 apr 2009
    341
    0
    0
    Herkenbaar probleem.
    Na mijn 2de toiletbezoek kom ik ook niet meer in slaap.
    Dit is meestal ook rond een uur of 6.
    Ik werk dan niet meer,maar ik ga smiddags ook niet rusten.
    Weet anders zeker dat ik dan 's avonds niet meer in slaap kom.

Deel Deze Pagina