Wie is er ook zo misselijk dat je niet aan het werk kunt en al dagen ziek thuis bent? Ik ben nu al 4 dagen thuis omdat ik zo misselijk ben. Normaal ben ik nooit ziek en voel me echt klote voor mijn werkgever. Als ik nou al een echo had gehad en ik was wat verder heen dan zou ik het wel willen vertellen dat ik zwanger ben, maar nu vind ik het nog even te vroeg. Wie heeft advies of last van hetzelfde probleem.
Hallo Als je het liever nog niet verteld zou ik er gewoon even mee wachten. En gewoon zeggen dat je niet lekker bent.. misselijk.. griepje! Je bent nog niets verplicht te vertellen. Denk aan jezelf en het kleine wondertje in je buik en voel je vooral niet schuldig hoor! Succes en geniet van je zwangerschap!
Ik wens je veel beterschap. Denk niet teveel aan je baas.. denk nu even aan jezeld en je kleine beepje.
Bij mij was het ook zo erg dat ik niet kon gaan werken, 's morgens kon ik niet uit m'n bed en aan eten denken maakte me misselijk, dit was het ergste gedurende enkele weken... Veel sterkte!
hier ook iemand die zo ontzettend misselijk is! ben praktisch heel de dag beroerd en ga me s'avonds wat beter voelen maar dat is maar paar uurjes! heeft iemand misschien tips? Ik ben in staat om alles te proberen! liefs nina
beterschap meis, je hebt 1 'geluk' buikgriep heerst momenteel, dus als je het daarop gooit en nog even aanhaalt hoe het heerst, zal het niet eens zo onlogisch klinken...
als't echt niet beter wordt, zou je aan je huisarts pillen of zetpillen kunnen vragen zodat het over gaat. Deze worden echter niet zo snel gegeven, misschien een beetje afhankelijk van je h.a. Ik werk met eten en kon dus in't begin niet meer werken zonder te gaan spugen. Op grond van m'n baan kreeg ik dus wel die zetpillen en die hielpen goed. altijd de moeite waard om te vragen als je echt dood ziek bent.
Ik werk in de gezondheidszorg en krijg veel te maken met luchtjes enzo. Ik heb het toen alleen tegen mijn teamleidster gezegt. Ik kon gewoon echt 's morgens niet werken. Moest vreselijk spugen steeds. Ze heeft me toen meer avonddiensten gegeven. Maar collega's wisten het nog niet. Maar ik vond gewoon dat zij het moest weten. Heeft goed gewerkt bij mij. Met 12 weken heb ik het bekent gemaakt.
bij mij werkte de zetpillen "emesafene"... maar dat zijn zware medicijnen op recept van de huisarts... als het echt niet gaat en je niets aan eten of drinken kan binnenhouden dan is dit je laatste redmiddel!
Hallo Ik heb ook last van misselijkheid en brandend maagzuur .Wat bij mij soms helpt is warme melk en ik heb nu rennies gekocht .
hier nog iemand die de hele daag door misselijk is en ook 's avond met het avondeten ietsje beter voelt en dat duurt totdat ik in slaap val en zo gauw ik 's morgens wakker wordt begint het feest weer...
Hallo Ik ben naar de verloskundige geweest en die gaf als advies Graviscon .Als ik het zo goed schrijf hoor .Je kan dit zonder recept halen bij de apotheek of drogist .
en? werkt graviscon voor je? Ik wordt van emesafene zo duf en het lijkt wel als ik aan de drugs zit! hihi Ik was gister gestopt maar nu weer errug misselijk moet ik zeggen! Gatverdakkie!
Mijn maagzuur neemt wat af maar ik heb nu last van vlagen misselijkheid . Ik weet niet echt of het werkte .Ik voelde me niet echt beter nadat ik het innam .Wel door te eten namen de maagkrampen af bij mij . Hoe ver ben jij in je zwangerschap ?
echt? ik had geen bijwerkingen van de Emesafene voor mijn gevoel... wel was ik al heel erg zwak toen ik er mee begon... ik had al 5 dgn niets gegeten en slechts lepeltjes water binnengehouden, dus misschien was ik al te duf om iets van de medicijnen te merken... mij hebben ze zo enorm geholpen... kon eindelijk weer iets eten, al was het maar een crackertje...