Ik ben woensdagmiddag een stukje van de trap gevallen. Meteen gekoeld maar al gauw een tennisbal op mijn arm/pols. Op de foto was geen duidelijke breuk te zien, maar de dokter zei dat de arm wel erg dik was om een goed beeld te krijgen. Pols is ingetaped heel strak en zit in een mitella. Moet maandag terugkomen. Nu is het zo dat ik zo verschrikkelijk misselijk ben, niet normaal. Ik kan mijn vingers wel bewegen. Ik kan bijv. best zelfstandig naar de wc maar als ik dan weer ga zitten kan ik de emmer weer pakken. Dat gaat zo met alles, elke beweging die ik maak. Ik snap dat jullie geen dokter zijn. Maar zelf denk ik, aangezien ik mijn vingers kan bewegen dat de pijn niet van een evt breuk zijn, maar van iets anders. Spier/zenuw/pezen. Natuurlijk weet ik maandag meer (hopelijk), maar herkent iemand dit? Het is echt verschrikkelijk, heb totaal geen zwakke maag normaal. Heb ook wat verhoging, kan geen tv kijken, computeren enz. Word meteen duizelig en misselijk. Herkenbaar? En wat kan ik evt doen? Dank je wel zovast.
Oei klinkt niet fijn. Misschien ook een griepje er bij? Als je veel pijn blijft houden zou ik zeggen ga morgen nog naar de hap! in elk geval veel sterkte. Heb je al een paracetamol genomen. Beterschap.
Toen ik nog klein was ben ik uit een klimrek gevallen. Mijn moeder dacht dat ik me aanstelde maar bij het eten van paling zo ziek geworden overgeven,koorts zijn we toch naar het ziekenhuis gegaan. Bleek dat ik me sleutelbeen gebroken had. Dus misschien toch een breuk? Lust nog steeds geen paling
dokter zei dat hij niet dacht dat ik een hersenschudding had. Heb ook geen pijn in mijn hoofd. Paracetamol neem ik wel, anders is het helemaal niet te houden. Dank jullie wel voor de reacties.
Ben je misschien met je nek naar voor en achter geklapt? Deze klachten passen namelijk ook bij een whiplash.. Ik hoop het niet voor je natuurlijk maar het is wel mogelijk.
Dit is niets iets wat je bij een normale breuk erbij hebt. Als ik jou was zou ik toch de hap maar even bellen, die zullen je waarschijnlijk direct laten komen. Sterkte!
Zit t tape niet te strak? Apart dat het zo dik is dat ze een breuk niet kunnen uitsluiten, maar ze het wel strak intapen?
klinkt als kotsmisselijk van de pijn, heb ik ook van mijn rug. Zou toch even bellen evt. Morgen of ze even willen kijken of ze al foto kunnen maken. Tot maandag wachten vind ik erg lang zo.
Van een breuk kun je wel degelijk erg ziek worden. Ik had mijn been gebroken en was er ook echt doodziek van. Niks als over geven etc. Ging kapot van de pijn! Zou toch morgen meteen ff bellen! Beterschap meid
ja misselijk zijn van de pijn herken ik ook. Mijn bekken stond scheef en ik heb dagen gehad dat ik bij het opstaan zo'n scherpe pijn had dat ik moest spugen van de pijn.
Ik zou als ik jou was ook ff de hap bellen. Je kan behoorlijk ziek worden van pijn hoor. Is een natuurlijke reactie van je lichaam. Sterkte en beterschap!
Misselijkheid van de pijn herken ik ook wel. Dat je je vingers kan bewegen zegd niet heel veel hoor met mijn breuk die gezet moest worden. Bewoog ik mijn vingers ook nog
Nou, eigenlijk nog hetzelfde. Ik heb de HAP niet meer gebeld, ik ga het wel uitzingen tot maandag.. Ik had toen straks even het verband eraf gehaald want ik werd gek. op de foto niet zo goed te zien, maar er zit een bult op mijn arm. Bekijk bijlage 378151 Bekijk bijlage 378153 Bekijk bijlage 378154