Hoi, Natuurlijk moet ik de vk hierover bellen morgen maar ik was benieuwd of iemand dit herkend: Ik ben nu bijna 23 weken zwanger en verlies al 2 weken vocht (urine?) en ik dacht dat ik gewoon wat urine verloor maar nu twijfel ik hierover. Stel dat het vruchtwater is, hoe herken je dit? Het komt zomaar als ik zit en zonder enige aanleiding. Ik heb ook soms daarvoor net geplast. Ik heb ook al 10 weken een zeurderige onderbuik, ik had eerst ook een blaasontsteking maar dit is behandeld en mijn urine is deze week nog getest. Ook plas ik heel vaak, soms veel, soms beetjes. Wie o wie herkend dit? Alvast bedankt
Volgens mij moet je gewoon NU je vk bellen. Vocht verlies is nooit goed. En beter een keer te veel bellen dan te weinig. Helemaal in combi met de zeurende buikpijn. De VK kan je misschien goed helpen. Daar zijn ze voor. Sterkte
Ik schrok zo van je bericht dat ik gelijk gebeld heb, ze denkt nu dat het toch gewone waterige afscheiding is maar ze belt nog terug na overleg met collega.
Vruchtwater ruikt zoetig, soms moeilijk te onderscheiden, want ik had ook wel eens zoet ruikende afscheiding.