Hallo Dames, ik heb een vraagje ik ben sinds gisteren onmeunig misselijk na het eten , ik moet niet overgeven maar gewoon dat vervelende gevoel in me maag ben al een beetje aan het zoeken geweest op de site maar iedereen heeft het smorgens maar niet naar het eten weten jullie wat ik hier aan kan doen ik kan pas over 2 dagen een test doen pff maar dit geeft me eigelijk wel een goed gevoel haha alleen erg vervelend
Hey Roxanne ik herken het helemaal hoor. Bij mij begint het als ik aan het eten ben. Ik hoef ook niet over te geven maar als ik eten ruik wordt ik al beroerd. Dat blijft bij mij de hele avond zo, koffie lust ik ook eigenlijk niet echt meer. 's Morgens is het zo goed als weg. Maar ik weet niet wat ik ermee moet. Ben 2 dagen overtijd mt test negatief dus ik verwacht geen wondertje.
mischien is jou eitje wel later geweest? als ik jou was zal ik toch nog een keertje een test doen maar dan wat later in de week je weet maar nooit natuurlijk ik lees hier vaak dat mensen pas positief testen als ze een week overtijd zijn maar meid geen bloed geeft moed haha
Ik had hier net na het eten voor het eerst last van....Ook eet ik minder mijn eetlust lijkt verdwenen...
Helaas bij mij was het toch negatief. Gisteren kwamen de duivels Die misselijkheid is ook weg nu. Raar lichaam van me.
Hahah idd kom ik uit Twente dat jij dat zo herkend ik ben er nu achtergekomen dat ik dus Zwanger ben mijn gevoel was goed ! ik probeer ook al wat minder teeten maar echt helpen doet het niet Liefs Roxanne
Ik heb juist dat ik meer moet eten om de miselijkheid tegen te gaan Moet ik wel mee oppassen, want ik zie mijn gezicht nu al boller worden...