Zwanger ondanks de pil?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door studente, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. studente

studente Nieuw lid

20 feb 2009
    3
    0
    0
    Heej iedereen,

Ik ben net nieuw op dit forum, en zit al direct met grote twijfels (problemen?)
    Ik ben 2 weken voor ik ong moest worden naar bed geweest met men vriendje. Het probleem was dat ik die periode mijn pil zeer onregelmatig had genomen, en de dag nadien was ik ze ook nog eens vergeten te nemen. Dus heb ik maar gewoon de volgende avond 2 pillen genomen (er zaten wel 24 uur tussen). Naarmate mijn ongi begon ik steeds meer pijn in men onderrug te krijgen, zo ook in men onderbuik, en ik werd vaak misselijk. Toch werd ik, tot grote verbazing, ong maar het bloed was echt zwart (nog nooit gehad). Nu zijn ze al een dag of 3 gedaan, maar ik heb nog steeds pijn in men onderrug (soms hevig) en in men onderbuik. Voor de rest heb ik geen pijnlijke borsten of dergelijke..

Zou ik zwanger zijn?
    Het is voor mij niet zo evident om zomaar thuis een zwangerschapstest te doen, omwille van men ouders.
    Daarom wilde ik eerst weten wat jullie gedachten hierover zouden zijn.

danku! x

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @Studente: Misschien makkelijk om je eigen topic te beginnen ;)

Als je het zeker wilt weten: Testen.

3. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Toch maar even ergens testen, meer kan je niet doen...

4. studente

studente Nieuw lid

20 feb 2009
    3
    0
    0
    oke, testen..

En wanneer zou de beste periode zijn om het te testen?
    's Morgens? Of maakt het niet uit?
    Zou het nu (een 5-tal dagen na mijn ong) ook nog lukken om te testen?

5. Lila24

Lila24 Actief lid

28 jan 2009
    152
    0
    0
    Ja hoor, je kan vanaf je eerste ongesteldheidsdag testen tot in ieder geval twee drie weken erna. Dus je kan gewoon testen. Wanneer maakt niet uit met de moderne testen. Ochtendurine is wel het meest geconcentreerd omdat je dan al een tijdje niet hebt gedronken.

Veel succes.

liefs lila

6. happymama

happymama Niet meer actief

zou ook even testen voor zekerheid !
    toen ik aan de pil was had ik ook wel eens dat mijn mentruatie heviger was en dan had ik enorme buik pijn en pijn in me rug maar niet altijd.
    nu ik gestopt ben heb ik dat wel altijd dus weet niet of dat ook bij een zw schap kan horen

7. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

22 feb 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    weet je al meer?

8. studente

studente Nieuw lid

20 feb 2009
    3
    0
    0
    ja, ik heb gisteren de test gedaan ma het lijkt of ik niet zwanger ben..
    toch vind ik het raar omdat ik (nu nog steeds maar in mindere mate) last heb van men onderrug en vooral van men onderbuik.
    daarom ga ik nu terug ff wachten tot mijn volgende menstruatie.

het kan idd van mijn menstruatie zijn.. maar is het dan ook normaal dat ik de week na men menstru enorme rugpijn en pijn in onderbuik had?

alvast bedankt voor al jullie steun en goede raad!

Deel Deze Pagina