Hoi Dames, Ik heb even een vraag voor jullie. Zijn jullie ook zo duizelig (geweest) tijdens de zwangerschap. Ik heb hier echt veel last van, als ik van de bank op sta draait het me al. Hebben jullie hier misschien tips voor? Zelf dacht ik aan meer zout maar ik heb gelezen dat dat slecht voor het kindje kan zijn. Ik zit hier wel mee, vind het door de duizeligheid ook best wel eng om alleen weg te gaan en ik moet nog zo lang. Groetjes, Krissa
lage bloeddruk kan daarvoor zorgen, dan kun je best een paar keer een zout dropje nemen, mocht ik ook in het begin als je maar geen hele zakken leeg eet. verder zou ik even laten prikken of je genoeg ijzer hebt, daar kun je ook duizelig van worden
heb ik ook last van , je zou langzamer kunnen opstaan dat helpt. soms heb ik er geen erg in en sta ik te snel op dan moet even blijven staan totdat alles weer stilstaat en idd. af en toe een dropje hmm lekker
Dank jullie, Ik zal het zeker volgende week aan de gyn zeggen, tot die tijd een enkel dropje en langsaam opstaan. Hopelijk wordt het na verloop van tijd minder. Groetjes, Krissa