minder gevoelige borsten

Discussion in 'Eerste symptomen' started by sascha12, May 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sascha12

sascha12 Lid

Jan 25, 2015
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.

Ik weet sinds vorige week dinsdag dat ik zwanger ben. Had toen ook best gevoelige en pijnlijke borsten. Maar heb nu het idee dat het minder word.. heb nu wel sinds een dag of 2 pijnlijke tepels. Alleen mijn borsten doen minder pijn. Ik zit nu pas in de 5de week van mijn zwangerschap. En ik vraag me af of iemand dezelfde ervaringen hiermee heeft of heeft gehad?

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Het kan zo per dag verschillen. Ik ben nu 8 wekem zwanger en de ene dag ontzettnd zere borsten en de andere dag nergens last van. Ik ben dan ook super onzeker maar begin er wel in te geloven dat het erbij hoort, dat je niet elke dag ieta hoef te voelen.

3. sascha12

sascha12 Lid

Jan 25, 2015
    15
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ja het is niet dat ik niks meer voel maar wel wat minder. En heb ook sind een paar dagen het gevoel alsof ik ongesteld moet worden. Maar begreep dat ook dat erbij hoort. Ik vind het allemaal nog wennen dus denk dat het daar ook mee te maken heeft dat ik eigenlijk nog niet precies weet wat me allemaal te wachten staat.

4. ShallY

ShallY Fanatiek lid

Sep 14, 2013
    3,870
    736
    113
    Die krampen horen er ook bij inderdaad. Dat is het, je weet niet wat je allemaal kan verwachten. Maar probeer niet ongerust te zijn als je niet misselijk wordt, of nauwelijks kwaaltjes hebt want ook dat kan. We lezen 9 van de 10 keer over kwaaltjes enz maar er zijn genoeg vrouwen die nauwelijks iets hebben.

Ik spreek namelijk uit ervaring. Nog steeds kan ik stressen als ik niks voel maar heb nu 2 goede echo's gehad dus ook met weinig kwaaltjes kan het hewoon goed gaan!

5. Norki Maki

Norki Maki Bekend lid

Jan 8, 2014
    740
    278
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook! Ene dag voel ik van alles, andere dag veel minder. Ik weet sinds woensdag dat ik zwanger ben. Los van het feit dat ik het nog steeds niet kan geloven... Gisteren hele gevoelige borsten en tepels. Vandaag echt 0 gevoel, niks noppes nadaa. Ik probeer te geloven dat het erbij hoort en kijk uit naar de echo!

6. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

Nov 7, 2011
    1,262
    0
    36
    Gelderland
    Ik heb in het begin iets last gehad van me borsten maar minimaal daarna werd het steeds minder nu al 3 weken helemaal geen last meer van. Heb me er veel zorgen om gemaakt maar vooralsnog gaat alles goed.

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb de hele zwangerschap totaal geen last van mijn borsten gehad, ze zijn ook maar 1 cupmaat gegroeid.

8. Esje87v

Esje87v Actief lid

Jun 21, 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik had bij een week of 6 ineens minder zere borsten. Alleen als ik 's morgens opstond nog pijnlijk. Sinds een paar dagen is dat ook veel minder geworden. Het maakt je inderdaad heel onzeker! Ik heb echter vanmiddag een eerste echo gehad, en bevestigd gekregen dat toe- en afname van symptomen als deze niets zeggen over het uiteindelijk resultaat! Zat nog helemaal goed!

Share This Page