wat moet er nu mee?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door talia, 6 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    het is misschien wat te vroeg maar ik wou zo slilletjes aan toch al vanalles bij elkaar gaan zoeken om mijn tas voor het ziekenhuis klaar te maken (moest het vroeger komen kan ik zoiets zeker niet aan mijn ventje over laten ;) ). maar toen ik zo begon met te denken wat er nu allemaal mee moet kwam buiten het ziekenboekje en een pyjama weinig anders in me op, weet er iemend misschien een lijstje zodat ik zeker niks vergeet??

    alvast bedankt,

    groetjes Talia
     
  2. Sas

    Sas Actief lid

    12 jun 2005
    106
    0
    0
    Kleding voor jezelf die makkelijk zit voor na de bevalling, toilettas, 2 stel kleertjes voor de baby, rompertjes, mutsje, maxi-cosi met voetenzak of warme jas/dekentje, fototoelstel, camera.

    Succes!

    Sas.
     
  3. Sas

    Sas Actief lid

    12 jun 2005
    106
    0
    0
    Heb jij trouwens ook zo'n nesteldrang????? Ik ben ook ineens begonnen met alles in orde te maken voor de bevalling, terwijl we nog 10 weken moeten..... hahaha.

    Wel leuk om er alvast mee bezig te zijn.

    Sas.
     
  4. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ja heb er zeker last van :) weet helemaal geen blijf met mezelf, alles klaar maken voor de bevalling, al zeker zorgen dat voor de baby alles in huis is, zorgen dat het huis netjes is (het moest meer eens vroeger geboren worden) . en dan die babykamer die pas in januari aan komt aaaah dat is zo frustrerend voor me.
    maar denk wel dat het normaal is, hoop ik :(
    mijn ventje word er helemeel gek van, ikzelf soms ook hoor :oops:

    groetjes Talia
     
  5. Sas

    Sas Actief lid

    12 jun 2005
    106
    0
    0
    Hahahaha, ja dat is zeker normaal.
    Tis dat ik zelf niet veel kan, maar anders was ik de hele dag aan het poetsen!! :)

    Maar zo blijf je wel lekker bezig, als je je zit te vervelen is het ook niet leuk. Straks weer de feestdagen en dan kun je ook niet veel doen, ik wil het ook graag voor die tijd in orde hebben.

    Geniet er lekker van!! ;)

    Gr. Sas.
     
  6. Anna

    Anna Actief lid

    4 nov 2005
    144
    0
    0
    Nesteldrang is het beste wat mij kan overkomen want ik ben niet zo'n huishoudelijk typ van mijzelf... Bij mijn 1e had ik ook veel poetsdrang, lag ik op mijn knieen de vloer te dwijlen... hahaha
     
  7. Doortje D

    Doortje D Lid

    19 sep 2005
    33
    0
    0
    Receptioniste
    Omgeving Utrecht
    Ik wil graag een aanvulling geven voor in je tas.

    Neem iets mee om de tijd te doden als je ween nog niet zo vlot komen. Ik heb het zelf niet nodig gehad, mijn bevalling ging supersnel. Maar ik weet van een goede vriendin die er bijna 24 uur over deed dat ze samen met haar man zat te kaarten, te puzzelen en was gaan lezen omdat het soms zo lang duurde voor ze weer een wee kreeg.

    Groetjes en succes met de bevalling,

    Doortje D.
     
  8. stamper

    stamper Bekend lid

    12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    hoi

    Nog een aanvulling lippen balsem , van al de weeen krijg je droge lippen .

    yvonne
     
  9. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    er moet ergens een topic staat waar echt alles in gezet is..
    helaas kan ik het niet meer vinden door de vele topics die er bij gekomen zijn....
     
  10. Karola

    Karola Bekend lid

    22 nov 2005
    531
    1
    0
    Druivensuiker is ook een aanrader!
     

Deel Deze Pagina