op mn buik slapen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukkie11, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie11

ukkie11 Actief lid

18 dec 2010
    256
    0
    0
    Dit is misschien een hele domme vraag maar wil het toch graag weten...ben 22 weken zwanger en was vanmiddag zo moe dus onverwachts in slaap gevallen. Toen mijn vriend me wakker maakte lag ik op mn buik. Deze was even licht gevoelig aan een kant. Maar kan dit kwaad voor de kleine?

2. icsisev

icsisev Lid

25 jun 2012
    28
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn verloskundige heeft gezegd dat het geen kwaad kan. Zolang ik het zelf lekker vind liggen, mag het. De baby is volgens haar prima beschermd.

3. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Ik weet er ook niet het fijne van, maar ik denk niet dat het erg is hoor! Kindje ligt lekker veilig in je buik :)

4. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik slaap graag op mijn buik. Heb het er toevallig afgelopen maandag over gehad met de verloskundige en ze vertelde me dat het absoluut geen kwaad kan voor het kindje. Zolang het voor mij fijn is kan het gewoon. Ik ben nu 19 weken en slaap nog steeds af en toe op mijn buik, ik hou het alleen niet meer zolang vol als eerder.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mee eens!!;)

6. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 35+1 zwanger, ik word ook regelmatig op mijn buik wakker..
    Kan geen kwaad

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    met 35 weken nog :eek: vanaf 20 weken had ik al het gevoel op een basketbal te liggen, laat staan nu hihi
    maar nee kwaad kan het niet lijkt me :)

8. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Volgens mij kan het ook geen kwaad,ik slaap ook nog vaak op mn buik. Ik probeer het me voor te stellen als een ballon die vol zit met water en daar dan een kindje in. Als je op de ballon gat liggen,verandert de vorm wel,maar beschermt het water je kindje.

9. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Ik slaap ook nog steeds op mijn buik, maar vind het wel steeds lastiger worden. Ben af en toe ook best bang dat ik mijn beeb plet, maar ze zeggen dat dit niet kan.

10. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Hier word ik ook vaak wakker op m'n buik haha.. Word dan wakker van de 'pijn' want tsja zo lekker ligt dat helemaal niet. ;)
    Maar kan indd geen kwaad hoor.

11. ukkie11

ukkie11 Actief lid

18 dec 2010
    256
    0
    0
    bedankt allemaal ben van nature een buikslaper en heb dit niet meer gedaan maar nu per ongeluk wel...gelukkig dat het geen kwaad kan en dat ik haar niet plet!!!

12. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik ben ook een buikslaper, maar vind het nu al niet meer fijn... Dus dat gaat wat worden ;)

13. ukkie11

ukkie11 Actief lid

18 dec 2010
    256
    0
    0
    Vindt het ook niet fijn en het zeurde ook na het slapen....maar was zo moe en lag zo vast te slapen

14. mies 88

mies 88 Lid

20 apr 2012
    77
    3
    8
    NULL
    NULL
    hallo allemaal
    ik ben nu bijna 34 weken zwanger en ben van nature ook een buikslaper
    helaas gaat het niet meer dus daarom ook slapen lozen nachten mijn vloskundige zei dat het totaal geen kwaad kon als de beeb het niet fijn vind dan begint ie wel te schoppen haha

15. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Ik ben normaal ook een buikslaper, maar al voor mijn NOD kon ik totaal niet meer in slaap vallen op mijn buik.
    Als ik het had gekund, had ik het gewoon gedaan, het kan nl. totaal geen kwaad. Het ligt alleen totaal niet meer.

16. Sinaasappeltje

Sinaasappeltje Actief lid

17 nov 2010
    282
    0
    16
    Zeeland
    Sterker; bij 39weken3dagen slaap ik nog steeds (half) op mijn buik;). Héérlijk en het kan zeker geen kwaad. Als de kleine het er niet mee eens is (gebeurd soms) schopt die net zo lang tot ik wakker ben en kan ik omdraaien. Op je rug liggen is kwalijker omdat je dan een belangrijke ader dicht (of dichter) kan drukken. Ik kan ook niet lang plat op mijn rug liggen, dan word ik heel naar.
    Geniet er maar van dat je lekker slaapt, het maakt echt niet uit of je (half) op je buik slaapt!

Deel Deze Pagina