ik heb in een baby zaak lollies zien liggen tegen de misselijkheid of het helpt geen idee , ben niet misselijk geweest
Ben ook de hele dag door met vlagen misselijk. Wat bij mij helpt is een pepermuntje. Of zoals net een boterham met pindakaas. Maar ik voel nu al dat die er erg graag weer uit wil
hey meiden bedank voor jullie reacties die zetpillen wat ik nu heb werken best goed maar die mag je alleen niet te lang gebruiken volgens mij.liefs kikkert
wat bij mij wel werkt is niet te veel tegelijk eten maar wel vaak! Dus steeds een beetje.. Je hebt dan wel t gevoel dat je de hele dag aan t eten bent, maar werkt wel! En veel water drinken, niet te vlug opstaan (ook tegen duizeligheid) en vooral alles in een heeeel rustig tempo'tje doen
ik ben vanaf week 4 non-stop misselijk geweest. Heb ook voor uitdroging in het ziekenhuis gelegen voor uitdroging. Al die goedbedoelde adviezen van artsen en verpleegsters sloegen bij mij helaas niet aan (eten voor je opstaat, kleine beetjes eten, de hele dag door eten). En ook die pillen hielpen niet. Proberen, proberen, proberen wat je wel trekt qua eten en drinken. Drinken met prik doet het bij mij momenteel goed, en salmiaklollies (ook niet vies om over te geven) Hopelijk voel je je snel beter! Succes...