Maar wat voor onderbroeken dragen jullie? Vind die zwangerschapsdingen van de hema zo groot en in andere winkels heb ik nog niks kunnen vinden. En me eigen onderbroeken zitten niet lekker en rollen af....
Ik draag nog mijn eigen slips. Maar die zwangerschapsonderbroeken, gaan ze niet helemaal over je buik heen? Dan zijn ze inderdaad groter dan gewone onderbroeken.
Ik heb een paar van die zwangerschapstenten gekocht en verder draag ik gewoon mijn eigen ondergoed. Alleen is mijn kont ook een maat dikker geworden, dus die zitten niet alleemaal even comfi meer.
Ik loop nog gewoon met mijn verzameling strings rond. Heb niet eens normale onderbroeken dus die moet ik ook nog even halen voor als ik uit het ziekenhuis terug kom met kraamverband.
Ik draag tot nu nog gewoon mijn eigen strings en onderbroeken, nog een moeite mee. Die vallen gewoon onder mijn buik, het namelijk altijd lage modellen aan.
gisteren paar nieuwe boxershort gekocht maatje groter L en die zitten lekkkkkerr normaal altijd string maar die zitten nu niet altijd lekker
Tijdens mijn zwangerschap van Lotte heb ik geregeld van die positieonderbroeken gedragen, ze zitten heerlijk maar zijn afschuwelijk! In deze zwangerschap draag ik comfortabele strings met van die dunne bandjes..maatje groter genomen zodat ze ook niet gaan knellen..
Ik draag ook de supertenten van de hema, zitten heerlijk! Maakt me ook even niet uit hoe het er dan uitziet. Volgens mij zijn er ook wel positieonderbroeken te vinden met een laag model, weet alleen zo snel niet waar.
ik heb maar die zwangerschaps tenten aangeschaft en zitten me lekker ik heb tot vorige week me eigen strings aan gehad maar dat voelde alsof ik een flosdraad tussen de billen had de tenten zitten heerlijk en ondersteunen ook nog me buikie
'k Heb altijd gewoon strings gedragen.. Ik moest wel errug wennen aan de slipjes die je nodig hebt voor die surfplanken! Volgens mij wennen die dingen niet! Liefst gewoon alleen maar strings
Ik heb ook die tenten van de hema In het begin ff wennen maar daarna zitten ze heerlijk, en ze ondersteunen je buik ook nog!
ik draag nog lekker mijn eigen strings en denk dat ik ze ook gewoon zal blijven dragen, heb ook van die kleine boxertjes die ik draag die zitten zo lekker. ze vallen allemaal net onder mijn buik dus zal er waarschijnlijk geen lat van hebben als ik dalijk een dikke buik he
heb de hele tijd (en nu nog) mijn eigen ondergoed gedragen, zowel strings als gewone. Heb 1 zw.onderbroek en die draag ik pas sinds kort, omdat dat de buik lekker ondersteunt, maar die was lange tijd veels te groot.