gekke vraag misschien...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Antoinetje, 15 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antoinetje

2 nov 2006
    45
    0
    0
    Schiedam
    Maar wat voor onderbroeken dragen jullie?
    Vind die zwangerschapsdingen van de hema zo groot :confused: en in andere winkels heb ik nog niks kunnen vinden.
    En me eigen onderbroeken zitten niet lekker en rollen af....

2. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Ik heb tot het eind mijn eigen strings gedragen.

3. Silly

Silly Fanatiek lid

24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Gewoon m'n eigen slips. Die zaten gewoon onder m'n buik en daar had ik geen last van.

Silly

4. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ik draag nog mijn eigen slips.
    Maar die zwangerschapsonderbroeken, gaan ze niet helemaal over je buik heen? Dan zijn ze inderdaad groter dan gewone onderbroeken.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.077
    3.866
    113
    Ik heb een paar van die zwangerschapstenten gekocht en verder draag ik gewoon mijn eigen ondergoed. Alleen is mijn kont ook een maat dikker geworden, dus die zitten niet alleemaal even comfi meer.

6. YvonneM

YvonneM Lid

27 mei 2007
    55
    0
    0
    Ik loop nog gewoon met mijn verzameling strings rond. Heb niet eens normale onderbroeken dus die moet ik ook nog even halen voor als ik uit het ziekenhuis terug kom met kraamverband.

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.378
    36.246
    113
    Ik draag tot nu nog gewoon mijn eigen strings en onderbroeken, nog een moeite mee. Die vallen gewoon onder mijn buik, het namelijk altijd lage modellen aan.

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik draag ook nog mijn eigen ondergoed. Al vind ik de boxershorts die ik heb wel het lekkers zitten.

9. Niet meer actief

ik draag strings en anders als het nodig is mijn eigen ondergoed ;)

10. Writer

Writer Niet meer actief

gisteren paar nieuwe boxershort gekocht maatje groter L en die zitten lekkkkkerr :D normaal altijd string maar die zitten nu niet altijd lekker

11. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Hunkemuller positie onderbroeken...zooooooooooooo fijnnnnnnnnnnn

12. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Tijdens mijn zwangerschap van Lotte heb ik geregeld van die positieonderbroeken gedragen, ze zitten heerlijk maar zijn afschuwelijk!

In deze zwangerschap draag ik comfortabele strings met van die dunne bandjes..maatje groter genomen zodat ze ook niet gaan knellen..

13. Sijke

Sijke Bekend lid

Ik draag ook de supertenten van de hema, zitten heerlijk! Maakt me ook even niet uit hoe het er dan uitziet.
    Volgens mij zijn er ook wel positieonderbroeken te vinden met een laag model, weet alleen zo snel niet waar.

14. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik heb maar die zwangerschaps tenten aangeschaft :) en zitten me lekker ik heb tot vorige week me eigen strings aan gehad maar dat voelde alsof ik een flosdraad tussen de billen had :) :)

de tenten zitten heerlijk en ondersteunen ook nog me buikie ;)

15. carmpje

carmpje Actief lid

11 okt 2006
    148
    0
    0
    van die ieniemienie strings.
    heerlijk! ze voelen als niets!

16. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    ja, ik ook, gewoon mijn eigen strings nog steeds......

17. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    'k Heb altijd gewoon strings gedragen.. Ik moest wel errug wennen aan de slipjes die je nodig hebt voor die surfplanken! Volgens mij wennen die dingen niet! Liefst gewoon alleen maar strings

18. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ik heb ook die tenten van de hema ;) In het begin ff wennen maar daarna zitten ze heerlijk, en ze ondersteunen je buik ook nog!

19. Cassanie

Cassanie Niet meer actief

ik draag nog lekker mijn eigen strings en denk dat ik ze ook gewoon zal blijven dragen, heb ook van die kleine boxertjes die ik draag die zitten zo lekker. ze vallen allemaal net onder mijn buik dus zal er waarschijnlijk geen lat van hebben als ik dalijk een dikke buik he

20. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

heb de hele tijd (en nu nog) mijn eigen ondergoed gedragen, zowel strings als gewone. Heb 1 zw.onderbroek en die draag ik pas sinds kort, omdat dat de buik lekker ondersteunt, maar die was lange tijd veels te groot.

Deel Deze Pagina