ben nu bijna 7 weken zwanger er het is begin van deze week begonnen, ik ben zooooooooo misselijk! van 's morgens tot 's avonds! heb altijd een erg hongergevoel en als ik eet moet ik braken! ik zal wellicht niet de enige zijn zeker?
Hoi Christy, Je bent zeker niet de enigeste. Ik ben nu 12 weken en ben vanaf week 8 ofzo een en al misselijk. Helaas 24 uur per dag. Er lijkt geen eind aan te komen. Heb het een moment zo erg gehad dat ik zelfs water niet binnen hield. Meestal gaat het rond week 12 over, dus wacht rustig af 8) En zoniet dan hoef ik het nog maar 6 maanden vol te houden ....hihihihihihihi. Sterkte er mee.... Groetjesssss Jetje
Ik heb het ook gehad, vanaf week 6 t/m 12 de hele dag door misselijk, de ene keer wel overgevenen de andere keer niet. Ik heb acupunctuur gedaan en hierdoor werd het beter. De hele misselijkheid ging niet weg (werd een stuk minder) maar het overgeven wel. Je zou het eens kunnen proberen.
begon bij mij ook vorige week. Ben nu 6 weken en 5 dagen. Bij mij helpt eten juist wel; niet te veel tegelijk, maar steeds kleine beetjes.
Vorige week had ik nog gepost dat ik zo weinig last had van dingen. Maar sinds gister avond ben ik redelijk misselijk. Toen ik naar bed ging was het redelijk over. Toen ik wakker werd nergens last van. En toen ik een uur wakker was begon de misselijkheid hoor. Lig nu ook op bed voel me echt niet goed! Heb er lekker een kopje rooibos thee bij gepakt. Is misschien een beetje rustgevend voor de maag. Maar ben in ieder geval ZWAAR misselijk
Joepie vandaag voor het eerst daadwerkelijk over me nek gegaan! Voelt net als of ik een kater heb zeg! Pff en altijd maar denken dat je dat alleen door alcohol kan krijgen :S
hik heb dit ook heel erg van s'morgen tot sávonds ik heb nu zetpillen van de dokter gekregen en ik moet zeggen ze helpen goed maar ik pak ze wel alleen maar als ik ze ook echt nodig heb.
de ergheid is er wel af maar lust nog steeds veel dingen niet, ben al 5 kilo afgevallen de baby groeit wel goed en ik kn wel wat kilootjes missen. HEt beste is geduldig af te wachten tot het overgaat!GElukkig gaat het bijde meesten over na 4 maanden
Hier het zelfde hoor, heb net een topik geopend over de armband die de misselijkheid doet minderen ben benieuwd naar de reacties...
Vanaf week 6 tot week 12 24/7 misselijk geweest. Volgens mij kan je er echt heel erg weinig aan doen. Vooral veel proberen en misschien zit er iets tussen dat voor jou werkt (bij mij coca cola en lollies). Nu kijk ik terug en denk ik, och het viel best wel mee. Maar op het moment waarop jij nu zit nog niet helaas! Sterkte en een dikke knuf