vorige week bij ons op het werk gaven ze een massage, er stond bij dat zwangere vrouwen niet mochten... ik heb haar dit nagevraagd, maar het schijnt dat er punten in je nek en onderrug zitten die de weeen kunnen opwekken... ze kunnen wel zwangere vrouwen masseren maar dan moeten ze die punten ontwijken. daar hadden ze vorige week geen tijd voor. schijnt dat het midden van je rug wel gewoon mag. ik neem het zekere voor het onzekere en neem geen massage de komende tijd verder wist ze er niet veel over te vertellen. hopelijk heb je wat aan dit antwoord en anders zou ik er gewoon naar vragen, even bellen vantevoren...
Een proffesionel weet waar hij rekening mee dient te houden. Dat is ook afhankelijk van hoe ver je bent in je zwangerschap. Informeer vooraf of hij/ zij ervaring heeft met zwangeren en je kan uitleggen hoe/wat en waarom. Speciale zwangerschapsmassages schijnen onwijs ontspannend te zijn. Ga ik zeker laten doen!
Dat ik 20 weken zwanger was heb ik in thailand een full body massage gehad. En mijn man en ik maseren elkaar bijna iedere avond en ik heb nergens last van, maar zoals iedereen hier zegt, vraag het anders eve na bij een massage salon ofzo. groetjes miranda
O dat heb ik nooit geweten. . Mijn vriend masseert me regelmatig dus misschien maar even mee uitkijken dan want hij doet maar wat al is het wel lief bedoelt natuurlijk
Bij een prof kan je zeker een massage volgen hoor! Ik heb er zaterdag nog 1 gehad en krijg vrijdag nog een voetmassage... HEERLIJK!
ow dan mag mn vriend me de hele avond masseren waar zitten die punten precies? ik word trouwens bijna elke avond gemasseerd en nergens last van hoor, was het maar zo'n feest
ik zou niet weten waar die punten zitten ze zei erbij dat ja er vooral aan het begin en einde van de zwangerschap rekening mee moet houden... maar veel wist ze er niet over te vertellen. maar er stond duidelijk op papier dat zwangeren niet gemasseerd mochten worden... ik balen natuurlijk
bij ons op het werk komt elke week iemand drukpunten massage geven. bij drukpunten heb je een aantal punten die wee opwekend zijn. voor zwangeren hebben ze een aangepaste massage en dan doen ze meestal me nek met olie. dat kan geen kwaad. ze houd erwel rekening mee hoever je bent. want na drie maanden mag ze je iets harder bewerken. hihi