Sprong 11 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dais77, 18 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dais77

Dais77 Actief lid

22 nov 2010
    102
    0
    0
    managementassistente
    Groningen
    Hellup!!

Sinds 2 dagen is mijn baby helemaal uit haar doen. Ze wil niet eten, niet drinken, vindt haar lievelingsknuffel niet leuk meer en slapen ho maar. Ik lees overal dat het normaal is rond 11 maanden maar ik heb tips nodig. Hoe zorg ik dat ze weer gaat slapen? Overdag is geen probleem maar nu huilt ze al bijna twee uren. Ik heb alles geprobeerd. Alles is goed als ik in de buurt ben.

Thanks alvast.

2. Meijke

Meijke Niet meer actief

Geen tips, wel herkenning. Verlatingsangst gok ik, wel moe, maar we mogen niet weg en ze gaat steeds rechtop zitten. Wij geven er aan toe, ze heeft ons gewoon nodig denk ik dan. We blijven bij haar tot ze bijna slaapt. Als ze even jengelt niet erg, maar als ze huilt troosten we haar en blijven we.

Boos worden tijdens het eten, minder drinken en in het algemeen wat sneller uit haar hum!

Hier zijn we er bijna weer doorheen volgens mij, het is een fase, het is een fase, het is een fase, mijn mantra :).

Oh en wat verder opvalt, papa is de beste...ze heeft momenteel duidelijk een voorkeur...au...:(, maar ook schattig :D.

Deel Deze Pagina