Hey meiden, Ben benieuwd naar jullie ervaringen met het stoppen met inbakeren! Hoe is dat bij jullie gegaan? Heb je even moeten doorzetten, of ging het gemakkelijk? En hoe oud waren jullie kindjes? Ik heb een zoontje van 4,5 maand, maar het wil nog niet echt, waardoor ik toch weer snel de bakerzak pak. Dat is misschien ook niet goed, maar hij moet toch ook slapen. De reden waarom ik er nu mee wil stoppen, is het feit dat hij over een aantal weken een aantal testen krijgt ivm evt. Koemelkallergie en ze ook binnenkort gaan stoppen met medicijnen (reflux). Dan hebben we straks alles tegelijk zeg maar! Groetjes Carola
Wij hebben niet echt ingebakerd, maar een puckababy gebruikt. Misschien kan je dat nog een poosje proberen? Je kunt ze ook op marktplaats wel kopen. In de puckababy mini kun je afbouwen door eerst 1 armpje eruit te laten en daarna de andere.
Ik heb ook ingebakerd.. Met een hydrofiel Maarja dat ging tot een week of 3 geleden niet meer zo makkelijk als toe. Ie nog heel klein was en hij wurmde Zich eruit... En in plaats an dat ik een dure puckababy heb gekocht.. heb ik een slaapzak gekocht en de armsgaten dicht genaaid En het gaat heel goed moet ik zeggen Nu over een tijdje af en toe een slaapje overdag zonder slaapzak met zn knuffel... En hopen het zo langzaam af te bouwen
Hier ook een puckababy, op marktplaats gekocht en gaat super, meisje kan zich er nog prima in bewegen. Inderdaad, met de mini kan je afbouwen door eerst het ene armpje, daarna het andere armpje eruit te halen. Daarna kan je dan dus gewoon over naar een slaapzakje. Is misschien inderdaad een goede tussenstap naar het helemaal niet meer inbakeren? Succes!