zo moe... en nog steeds buikpijn is dat normaal

Discussion in 'Miskraam' started by m038, Mar 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. m038

m038 Actief lid

Sep 14, 2007
    167
    0
    16
    even een kort vraagje... ik heb afgelopen dinsdag een curretage gehad. nu ben ik echt vanaf 's middags vier uur helemaal op, ga het liefst dan mijn bed in... maar dat gaat niet met een meisje van net een jaar. en ik heb nog steeds af en toe wat krampende buikpijn.... wie herkent dat???

liefs marij

2. aggy

aggy Bekend lid

Jan 15, 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ja dit herken ik wel! Ik heb het zelfs een paar weken gehad die moeheid. Kan best ook van de narcose komen. Na dik een week waren die krampen bij mij wel weg.

3. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    ik heb een vmk gehad dus das wel anders als een curretage... maar ik heb echt een aantal weken last van mn buik gehad, echt flinke krampen, erger als menstruatiepijn. De dokter heeft mij verteld dat dat tot 6 weken kon aanhouden, komt omdat je baarmoeder aan t genezen is en tot rust aan t komen is.

Sterkte meid!

4. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Moe viel bij mij wel mee (ik sprong dan ook al bijna meteen uit mijn bed na de narcose) maar buikpijn heb ik wel 3!! weken gehad. Volgens de gyn kon dat geen kwaad...

5. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

Nov 21, 2009
    3,619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik heb geen curretage gehad, maar een vmk. Ik had geen last van buikpijn maar wel heel erg van moeheid. Was eigenlijk pas echt over na mijn 1e ongi na de vmk. Sterkte!

Share This Page