Bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door Balou, 8 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik ben 9 weken en 3 dagen zwanger maar had net, toen ik naar de wc ging, bloedverlies. Ben nu ontzettend down en denk dat het mis gaat. Heb vorige week nog een echo gehad met een mooi kloppend hartje en nu dit. Heb verder geen buikpijn, alleen vanmorgen. Het is ook donkerrood van kleur. Ik wilde dit even van me af schrijven.

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Kan me voorstellen dat het eng is!

Mijn zusje had dat ook, maar daar loopt nu een heerlijk jochie rond.
    Het is vaak een bloedvat op de baarmoeder mond die wat gevoeliger is geworden. Dat gaat dan open, bij bijv harde ontlasting of gewoon spontaan. Dat geeft verder niks, maar geeft je wel een portie angst..

3. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Heb net het ziekenhuis even gebeld en zij zeggen hetzelfde.
    Maar ben er nog niet gerust op! Net had ik geen bloed meer bij het afvegen.

4. Kuipersl

Kuipersl Actief lid

24 aug 2007
    421
    0
    16
    Balou, ik had bij mijn vorige zwangerschap tot en met de 10e week bloedverlies. Ik realiseer me hoeveel zorgen jij je maakt!!! Ik weet hoe het voelt!! Maar heb vertrouwen in je eigen lijf, zolang je geen buikpijn of krampen krijgt hoeft het echt niets te betekenen. Heel veel succes!!!!

5. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik weet dat het niets hoeft te betekenen maar ben zo onzeker nu.

6. Ik hoop (en denk) dat het helemaal goedzit, maar kan me tegelijkertijd heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik zou denk ik het ziekenhuis bellen en vragen om een echo, leg je gewoon uit dat je je zoveel zorgen maakt!

7. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ja dat wil ik ook heel graag maar wil niet zeuren.
    Ik zit nu steeds op de wc om te kijken of er weer bloed uitkomt.

8. Brigitte1985

Brigitte1985 Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.019
    213
    63
    hey,

ik heb het ook gehad rond de 8 weken. De vk zei dat er wrsl iets gesprongen was. Zolang het niet eruit loopt was het niet erg zei ze. Ik had het ook alleen bij het plassen en niet elke keer. Heb wel een spoedecho gekregen en dat stelde gelukkig gerust.

sterkte!

9. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Heb het (tot nu toe) nog niet weer gehad. Gelukkig. Het was bij mij geen helderrood bloed maar meer wat bruinig van kleur, dit duidt toch meestal op oud bloed? Maar waar dat vandaan komt? Heb de 22e weer een echo. Hopelijk blijft het rustig.

Deel Deze Pagina