ik heb helaas geen info gevraagd , het is mijn eerste kindje , ik heb dus volgende week een afspraak bij een vroedvrouw in het ziekenhuis zelf , iemand weet wat ze doen en zo ?? heb totaal geen idee en het is al 1 uur rijden hoop dus het wat leuks zal worden?
Je bent er toch al wel eerder geweest als je 22 weken bent? Je hebt al een echo gehad enzo, wat is er nu anders?
Idd zoals hier staat? Of bedoel je dat je nu bij de vk zit en naar de gyn moet in het ziekenhuis? Dat is bij ons alleen zo als er iets niet volgens de boekjes gaat of als er een ctg scan gemaakt moet worden/groei echos ect
dames ik ben van belgie , hier heb ik enkel al een gynea gehad, voor de echo's enzo dus geen vroedvrouw? moet daar dus volgende week naar toe , heb zelf geen idee wat het is anders zou ik het idd niet vragen haha , echo's heb ik dus van de gynea in het ziekenhuis , ze zeiden iets van een rondleiding maarja meer weet ik ook niet
Een vroedvrouw noemen we in nl een verloskundige. Dus ze is gewoon op een andere manier geschoold maar weet er hee veel vanaf
Ik ben in de laatste weken pas bij de vroedvrouw geweest. Ze deed gewoon controle en daarnaast kreeg ik wat tips voor de bevalling. O, en de rondleiding krijg je inderdaad in de verloskamers en materniteit. Ook zullen ze wat uitleg geven over het beleid omtrent bevallen en soms over borstvoeding. Bij mijn tweede was dit met nog veel meer ouders. Was echt een infoavond.