Met mijn mindset is gelukkig niks mis Als er een iemand positief is ongeacht wat er gebeurd in haar leven dan ben ik dat. Ik ben het nu gewoon zo zat dat ik zo moe ben en dat ik weinig anders meer doe dan slapen naast mijn werk.
Hopelijk heb ik iedereen beantwoord. Ik ga van de week even Floradix kopen. Ga nog eens naar de tips kijken en verder nog even 6 weken doorbikkelen. Dank allemaal!
Je uren krijg je uitbetaald van het UWV, kun je niet een paar vrije dagen kopen bij je nieuwe werkgever?
Jij hebt oprecht gewoon een taai jaar als ik je topics goed onthouden heb. Soms is het idd niet anders, even ‘klagen’ en weer doorgaan. En een heeeeerlijke warme douche nemen om vroeg je bed in te gaan. Het kan alleen maar beter worden!
Daarom zei ik het ook voorzichtig ook met een vlotte/positieve houding is er niets mis mee om te kijken naar een oplossing natuurlijk, of soms even flink te klagen Ik hoop dat je wat energie kan vinden en snel de komende weken door komt
Volgens mij heb je alle tips wel zo'n beetje gehad. Dus alleen nog een dikke knuffel van deze kant. En misschien kan je in januari vast een weekje vrij plannen? Dan heb je weer vakantiedagen. Het geeft mij altijd een energieboost als @Serafijntje grappig. Die heb heb ik gisteravond net geïnstalleerd. Ben benieuwd. Zag er wel mooi uit, en de stem is prettig. Niet zo'n zweverig toontje.