Ik ben nu 20 weken zwanger en sinds een weekje niet elke dag ofzo maar al wel een paar keer krijg ik het zo koud. Ik voel me rillerig en kan ook niet zo goed warm worden. Nu lig ik met mijn vriends jogging broek en een dikke trui onder een slaapzak met een kruikje op mijn voeten, maar nog heb ik het niet helemaal warm. Ik heb geen koorts en voel me verder ook niet raar. Wel moet ik zeggen dat ik veel aan mijn hoofd heb en me moeilijk kan ontspannen, we zijn nu bijna klaar met verbouwen, mijn ouders komen op vakantie en ik ga over 3 weken trouwen. Dus is dit gewoon een uiting van stress? Normaal (als een niet zwangere) stopt ik altijd wat extra verse gember in de soep om warm te worden weet iemand of dat nog steeds kan?
Nou hou er maar rekening mee dat je hormomen ook een hoop met je lichaam doen! ik heb het juist continue erg warm ipv koud, ook niet altijd zo prettig. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je te druk bent geweest en nu de stress er een beetje uitkomt.
In de eerste weken van mijn zwangerschap had ik het ook steeds erg koud. Maar nu heb ik het juist steeds erg warm. Zal idd wel met de hormonen te maken hebben. Van die gember durf ik niet te zeggen.
Gember is prima om te eten, dat gebruik je ook tegen misselijkheid in je zwangerschap. Ik heb het ook erg koud en wordt nergens warm van... zelfs mijn buik voelt helemaal koud... hoor het vaker en we moeten maar gewoon lekker met een deken op de bank of in een warm bad liggen. Het is puur hormonaal, want als ik het warm heb, heb ik het ook zooo warm....is dus een bekende kwaal!
Hoi, van vermoeidheid word je ook heel koud, dus voor 22.00uur naar bed en dan blijft je kachel beter op temperatuur. Succes en kleed je goed warm aan, Selma
Ik ben nognietzo ver als jullie maar ik heb het steeds als ik veel gedaan heb, heel gek. En het is idd erg vervelend, tot nu toe warm ik gelukkig nog wel lekker snel op onder de dekens. Liefs
ik had dat de afgelopen week ook, zo ontzettend koud had zelfs de openhaard al aan en als mijn man dan thuis kwam liep hij tegen een muur van warmte (26 graden) en dat vond ik dan net lekker!!!Maar nu is er bij mij toch een verkoudheid uit gekropen en denk dus zelf dat het daar mee te maken had....ik voelde mij ook niet grieperig hoor. liefs Es