@ Princi: Dank je hihi @Lara: Ik werk ook halve dagen nu en als ik niet optijd weer helemaal werk dan moet ik dus ook 6 weken van te voren met verlof. Dit wilde ik eigenlijk ook niet, maar ik heb kunnen regelen dat ik 2 weken vakantie aan mn verlof plak dus ik heb dan alsnog 12 weken na mn bevalling! Misschien een idee voor jou als die mogelijkheid er is dan! Mijn baas kwam vandaag met een heel boekwerk over een plan van aanpak enzo en dat ik weer moet gaan opbouwen. Dus ik leg uit dat dit niet is wat de arbo-arts tegen mij zei en dat ik voorlopig sowieso halve dagen moet blijven werken en dan over een tijdje kijken of opbouwen kan. Zegt mn baas dat dit niet in de papieren staat. Dus ik heb het net doorgelezen en zie het toch echt wel zo staan! Alleen een beetje onduidelijk geformuleerd, maar dat moet zij echt wel snappen. Maar ja, ik heb dus ook zo'n lastige baas die denkt dat ik het leuk vind om me zo rot te voelen. Jammer is dat hoor, geeft alleen maar meer stress. Ben heel benieuwd hoe je dag verder is verlopen, maar ik denk dat ik het al weet. Je moet echt niet denken dat je zwak bent ofzo hoor, je hebt het in ieder geval geprobeerd. Ik snap je angst voor ontslag, ik ben zelf ook bang dat mn contract straks niet verlengd wordt. Alleen zeggen anderen dan tegen me dat ik daar nu niet aan moet denken, je lichaam en je kindje zijn veel belangrijker. Nogmaals sterkte en succes