Hallo! Mijn zoontje is nu ruim 4 maand (bijna 5 maand). En het lijkt wel of hij al eenkennig begint te worden. Als we op visite gaan of mensen komen bij ons, dan wordt hij dus wel eens door ze vastgehouden of ze komen ff lekker "kletsen" met hem. Maar sinds kort begint hij dan heel hard te huilen en alleen ik krijg hem dan maar stil. Dan ga ik maar op een rustige plek zitten, zodat hij ook rustig wordt. Als er dan weer iemand komt, al is het alleen maar om te vragen of ik iets wil drinken, dan begint hij weer te huilen! Het begint dan vaak met een pruillipje, dus dan weet ik al genoeg.... Zou het al kunnen zijn dat hij eenkennig begint te worden, of is het iets anders?
Justin had dat ook rond die tijd, ik denk dat dit komt doordat ze nu onderscheid kunnen maken. En tot nu toe gaat t weer goed dus?!
Mijn dochter heeft het nu ook. Alleen mama, papa en tante zijn goed. Zelfs van mijn moeder en schoonmoeder moet ze huilen omdat ze die weinig ziet. Ze moet ze heel erg hard huilen als iemand haar vast houd of tegen haar praat. Volgens mij is dit echte eenkennigheid. Op kdv waar ze vorige week is begonnen wil ze ook niet drinken bij iemand anders. Heel lastig allemaal....
Mijn dochter had dit afgelopen week . Opa en Oma kwamen langs altijd geeft ze dan een big smile maar nu begon haar lipje te trillen en was het huilen geblazen ....De dag erop komt mijn moeder op visite . Hetzelfde verhaal . Lijkt me ook erg vroeg maar toch wel frappant !
Kyano heeft het tot op de dag van vandaag nog nooit gehad, ( eenkennigheid ) ... nou is dat misschien heel leuk maar ik denk dan gelijk weer verder, want hoe zou hij dadelijk op vreemde gaan reageren als hij wat ouder is dadelijk gaat hij heel makkelijk met vreemde mee.... en dat is misschien al heeeeeel ver doorgedacht maar daar zit ik soms wel mee in me maag want Kyano vind vreemde mensen juist helemaal geweldig,
Hier éxact hetzelfde! Vond het ook al wat vroeg, maar het is toch echt zo.. Zelfs bij mijn moeder of schoonmoeder.
Mijn dochter had het ook rond die leeftijd en 1 maand later was het weer over. Nu is ze niet meer eenkennig.
mijn zoontje had dit ook rond 4,5 maand. iemand moest hem maar aanraken of tegen hem praten en hij ging al brullen. het is heeft een week of 3 geduurd en toen was het over. ben benieuwd of dit ook zo blijft
Jesper heeft het alweer gehad. Begon een paar week ineens te schreeuwen als iemand anders hem vasthield. Nu moet hij alleen niks hebben van oude mensen, dus erg sneu voor onze opa en omaá haha.