zo moe, na een jaar nog steeds niet doorslapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tanja, 5 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja

Tanja Lid

19 nov 2006
    58
    0
    0
    Fielwork Executive
    Noordwijk
    Daar ben ik weer even,

alle tips zijn van harte welkom tuurlijk! Maar werkelijk al alles gerpobeerd. echt het in bed leggen en dan gaan slapen is voor meneer echt geeen probleem, slaapt binnen een minuut. Hij gaat naar bed tussen 20.00 en 20.30 en slaapt dan ongeveer tot 23.45. Wakker, laten huilen, werkt niet en ik word er ook sjaga van. Dus een half flesje melk ( lieve moeders ik weet dat het slecht is, maar hij drinkthet werkelijk waar in 1 teug leeg), valt in slaap en wordt dan wakker rond 02.00 en 04.00 uur. Met een beetje praten en sussen valt hij wel weer in slaaap. En vervolgens is kleine meneer wakker om 06.00.

Nouja eens kijken hoe het vanavond gaat.

Nogmaals bedankt voor al jullie medeleven!

Liefs!

2. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hoi ,

Hier nog een moeder met een dochtertje dat nog steeds niet doorslaapt :) ze is werkelijk iedere nacht wakker .. ik ben ook doodmoe , en tips heb ik eigenlijk ook niet voor jou .. gewoon geduld hebben denk ik , dat is ook wat ik doe .. huilen laten doe ik ook al , maar ja je bent toch weer wakker als ze huilen .. ik laat haar inderdaad meestal wat water drinken snachts , schoon pampertje .. als ze erg in paniek is ff wat rondlopen en savonds een pyamapapje voor het slapengaan .. en het gekke is bij mn ouders slaapt ze wel vaker door als ze er logeert :(

succes ermee ..

Deel Deze Pagina